Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
-
Senast redigerad av c90368; 23 July 2020, 20:58.Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Ja, jisses, Nando!
Det är bilder som dina som gör det värt att kika in på detta forum lite då och då.
Toppstuff!Kommentar
-
Har kikat några gånger på ditt svartvattenkar nu. Gillar det skarpt. Var belysningen i kombination med vattenspikbladen planerat? eller var det bara något som växte fram under inredningsfasen? Hur som helst är det inrett med finess och väldigt effektfull för ögat. Funderar på att härma dig med något liknade i ett av mina 105 liters.Kommentar
-
Belysningen var planerad men jag hade inledningsvis tänkt att bara ha lite vattenspikblad och mycket Limnobium. När det nu inte gick att få tag på mycket Limnobium på min butik utökade jag med mer vattenspikblad. Då måste ju ljuset vara ovanför växterna tänker jag eftersom det inte är så mycket ljus. Så blev det som det blevKommentar
-
Oj. Ja jag så oj......
hinner du med sommaren överhuvudtaget Nando. Den här tråden är ju den mest aktiva på väldigt länge, vilka bilder , vilka kar, vilken brinnande entusiasm och engagemang, härligt. Älskar verkligen dina inredningar i alla karen det är liksom något trollskt över dem, du är en mästare.
när hösten kommer har jag tio kar som skall inredas på nytt. Fundera starkt på att lägga en ny zoopet träff i samband med detta, vilken helg det kunde bli. Inte bara snack utan även verkstad så att sägaKommentar
Kommentar