NU kom jag så långt som att kika på dina nya bilder Känns som att jag är så trött i skallen att jag inte ens VILL se andras fina kar för att jag blir så avundsjuk och ledsen på att jag aldrig kommer till punkten att kunna börja inreda... Suck.
Men nu behövde jag lite inspiration kände jag - som avbrott från all irritation och bläh.
Allt ser jättenice ut! Det går framåt fort med svartvattenburken
(Eller har tiden flutit ihop till en enda grå massa av "bläh" för mig...? haha)
Jag älskade förresten kontrasten mellan de två karen som står bredvid varandra (och helt OT; diggar färgen på dina tapeter ), det såg liksom... harmoniskt ut med disharmoni Det lät iofs helt sjukt men jag tror säkert att du fattar hur jag menar.
Har alltid tänkt att det vore kul att ha en rad med små kar med vilt skilda biotoper, kanske från olika världsdelar - bredvid varandra. Lite som sådana där fotokollage där man ser typ samma träd under olika årstider, du vet
Hos mig rullar allt på som vanligt. Svartvattnet börjar få en riktigt härlig färg. Jag märker på belysningen att vattnet har mörknat för ljuset når inte lika långt nu. Har därför tagit bort den ena ”förlängningsdelen” på varje ”rör” som spottarna ligger på. Karet känns rofyllt även om det är ofärdigt. Eftersom de fiskar jag vill ha inte går att få tag på nu har jag gott om tid att låta karet utvecklas i min tänkta riktning. Citrontetrorna som går där nu mår fortsatt bra och de får bli kvar tills de andra finns att tillgå.
Hos mig rullar allt på som vanligt. Svartvattnet börjar få en riktigt härlig färg. Jag märker på belysningen att vattnet har mörknat för ljuset når inte lika långt nu. Har därför tagit bort den ena ”förlängningsdelen” på varje ”rör” som spottarna ligger på. Karet känns rofyllt även om det är ofärdigt. Eftersom de fiskar jag vill ha inte går att få tag på nu har jag gott om tid att låta karet utvecklas i min tänkta riktning. Citrontetrorna som går där nu mår fortsatt bra och de får bli kvar tills de andra finns att tillgå.
Härlig läsning, Nando!
Följer givetvis din tråd - alltid lika gôtt att få ta del av uppdateringar från dig.
Kommentar