Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
Halloj Nando!
Vad kul att de fortsätter. Det ser ut som välmående och robusta fjärilar du har där. Härligt att se!Lämna en kommentar:
-
-
Halloj Nando!
Vad kul att se dina Fjärilar med yngel.
Fina bilder, som vanligt.
Hoppas allt är toppen!
Lämna en kommentar:
-
Vet att Zoopet är mer eller mindre dött och att forumdelen snart är ett minne blott. Trots det kan jag inte låta bli att lägga upp ett par bilder som gör mig glad och varm i hjärtat. Mina fjärilar har frisimmande yngel, vilket jag upptäckte när jag kom hem från jobbet. Lycka!2 FotonLämna en kommentar:
-
Och svartvattenkaret. Det finns ett par ap. bitaneata och ett gäng hyphessobrycon margitae samt några enstaka röda smyckestetror kvar.Lämna en kommentar:
-
Guppykaret med guppysar och lite blandade överblivna småfiskar.1 FotoLämna en kommentar:
-
Sedan lillkaret som huserar ett par fjärilsciklider och många kolglödstetror samt några ottosar och amanoräkor.4 FotonLämna en kommentar:
-
Så kommer också några avslutande bilder från mina kar. Det blev väldigt mycket speglingar, men det är inget att göra något åt nu. I storkaret simmar återigen scalarer vilket känns fint på något sätt eftersom det var med den fisken i tanken som denna tråd startade. Jag har också citrontetror (varav flera är helt nyköpta och bleka) samt corydoras sterbai i det karet.Lämna en kommentar:
-
Mats - skriver här för att inte förstöra avslutet i din tråd och hoppas att du läser. Tack för uppdateringen och bilderna! En stor grupp fjärilar kommer göra sig utmärkt bland de frodiga växterna! Synd att man inte kommer kunna följa den utvecklingen här på Zoopet. Fundera på om det går att spara ned informationen i din tråd på något sätt. Det vore oerhört tråkigt om allt gick förlorat.Lämna en kommentar:
-
Tack ICC! Roligt att höra att du fortfarande har några kar. Trevlig sommar!Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: