Okej, här kommer några foton. Först på nya mellankaret.
Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
Magnifique!
Det är så jädra gôtt att se lite härliga bilder och uppdateringar, nu när forumet står helt stilla!
Du är mästerlig, Nando!
Kommentar
-
Det gör mig glad att du gillar det!
I svartvattnet är tanken att addera flytväxter av en sort som jag nu bara har ett par små plantor av. Deras rötter behövs för att mina framtida Nannostomus Mortenthaleri ska trivas tror jag. Det ska också till mer löv, pinnar och frökapslar på botten så att det blir ett vettigt lager för de kommande apisarna att gå och rota i.
I det andra karet är den ”fasta inredningen” hyfsat klar. Här ska växter, mossa och tång få sprida sig lite som de vill en tid och en del löv ska tillsättas på botten. Karet ska få utrymme att utvecklas åt lämpligt håll tänkte jag.Kommentar
-
Det gör mig glad att du gillar det!
I svartvattnet är tanken att addera flytväxter av en sort som jag nu bara har ett par små plantor av. Deras rötter behövs för att mina framtida Nannostomus Mortenthaleri ska trivas tror jag. Det ska också till mer löv, pinnar och frökapslar på botten så att det blir ett vettigt lager för de kommande apisarna att gå och rota i.
I det andra karet är den ”fasta inredningen” hyfsat klar. Här ska växter, mossa och tång få sprida sig lite som de vill en tid och en del löv ska tillsättas på botten. Karet ska få utrymme att utvecklas åt lämpligt håll tänkte jag.
Kommentar
-
-
Så snygga!!! Fotar du bara med sin mobil? För du får till bilderna riktigt bra. Vore väldigt kul att få helbild på de olika karen bara för att få se hur du fått till det med inredningen ocksåKommentar
Kommentar