Peckoltia compta skall du ha!
Jag ser mina ganska mycket, dagligen!
De kommer från Nol och var dessutom otroligt billiga!
Diskus & annat
Kollaps
X
-
-
Du vet inte om han hade fått in någon sändning idag btw? Du kanske inte frågade.Lämna en kommentar:
-
-
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
-
Förresten! Någon som kan tipsa om fina L-malar som inte är sådär överdrivet skygga? Jag har L201 nu 5 st, de ser jag sällan röken av. Vore kul att ha några fler kanske som är lite mera synliga.
Jag vill ha små L-malar! Mina L201 blir inte mer än 10 cm. Den storleken är perfekt. : ) Får kasnke leta runt lite själv också men svårt att se på artbeskrivningar hur skygga de är och hur svåra de är att få tag på, pris etc.. : )Lämna en kommentar:
-
Undrar om Kent fått in någon firrelast idag.. Ingen lista eller film som kommit ut än iaf.Lämna en kommentar:
-
Mina cupidos är rätt skygga tycker jag, även fast jag har 11st.
Ibland när jag kommer fram till akvariet så flyr de så att det smäller i inredningen, men sedan är de snart framme igen.Lämna en kommentar:
-
Vad har du för fiskar tillsammans med dina? Får nog fundera på vad för kompisar man ska tillsätta... Finns ju ändå rätt mkt plats, kommer vara 10~ cupido, 15-20 corys på sin höjd, 5-6 L-malar. 400 liter vattenvolym och sump så det finns definitivt mer att ta av om man vill ha ett 30-tal mindre tetror.
Förutom dom 2 sorterna går dom med 10 bolivianer och 7 vuxna balzanii. Igår körde jag ner en avdelare i karet (passade på då owre hade en skock yngel och alla andra var till höger) rev alla rötter, håvade ur alla balzanii till dammen. 0 rädsla bland de andra fiskarna trots kaos, fattar ingenting...
Nästan tråkigt nu och utan mystik. Bolivianerna och står i en stor grupp med näsan mot glaset och tittar på mig[emoji2]
Som att dom är trygga med varandra.Lämna en kommentar:
-
Vad har du för fiskar tillsammans med dina? Får nog fundera på vad för kompisar man ska tillsätta... Finns ju ändå rätt mkt plats, kommer vara 10~ cupido, 15-20 corys på sin höjd, 5-6 L-malar. 400 liter vattenvolym och sump så det finns definitivt mer att ta av om man vill ha ett 30-tal mindre tetror.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: