Diskus & annat
Kollaps
X
-
-
Det finns ju mycket att fästa växter på där. Kommer att bli asbraLämna en kommentar:
-
Sen lite grönt vallis på det, som kontrasterar mot pinnar och stenar, och lite schletna gamla löv på bottne ,eklök/catappa. Blir kasnke bra. Hade gärna haft något mycket grönre grus att strössla lite runt där stenarna ligger och i knaterna runt rötterna, så det inte blir lika skarp övergång mellan stenar och sand...Lämna en kommentar:
-
Hoppet är ju att det ska kunna bli lite lummigt. Och en ganska "vild" och naturlig känsla.
Blir väl aldrig helt nöjd hur mycket jag än river och sliter i grenarna, sen ser det ju aldrig helt bra ut innan ma nfår dit växter så det är väl helt enkelt hoppas att växterna kommer sätta pricken över i:et och få allt att se bra ut.,Senast redigerad av Einarsson; 10 May 2015, 11:17.Lämna en kommentar:
-
Såhär nånting kanske sen med lite vallis. Ormbunkar och cryptos här och där.
Känner nog dock att rötterna går lite för mycket nerifrån och upp snarare än tvärt om, vilket gör att det ändå inte går att gömma sig så mycket under dem. Får vända upp&ner på allt kanske.Senast redigerad av Einarsson; 10 May 2015, 10:13.Lämna en kommentar:
-
Idag ska jag fkatiskt åka och köpa sand och skit och börja tjyvstarta med inredningen, dvs rötter och stenar. : -)Lämna en kommentar:
-
Här i ska K1 åka sen. Rejält med syretillförsel och en tunze som skyfflar runt allt.
http://www.youtube.com/watch?v=sModf0oCng0
Sent from my iPad using Tapatalk HDLämna en kommentar:
-
Nu är det förövröigt bara avrinningsboxen jag väntar på. Den kommer i slutet på nästa vecka tror jag. Och K1 från Spook men det är också på väg. Så det är nog dags att börja fundera på inredning n shit. Vet inte vilka växter det blir heller än. Vallis, nån crypto kasnke, ormbunke typ. inget komplicerat. biltemasand blir det nog blandat med lite sjösten.Lämna en kommentar:
-
-
-
Går inte höra det obefintligt ljudet (uhm..) här dock för att returen plaskar här då den inte är under vatten nu pga låg vattenvivcå.
http://www.youtube.com/watch?v=9beyXhXqC_oLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: