Diskus & annat

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mu(sic)
    svarade
    Det tror jag också

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Ursprungligen postat av Mu(sic)
    Det finns ju mycket att fästa växter på där. Kommer att bli asbra
    Japp och finnas massa små skåror där jag ätnkte plantera vallis under, så att det kommer växa upp emellan rötterna överallt, det tror jag hårt på att det blir häftigt.

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Det finns ju mycket att fästa växter på där. Kommer att bli asbra

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Sen lite grönt vallis på det, som kontrasterar mot pinnar och stenar, och lite schletna gamla löv på bottne ,eklök/catappa. Blir kasnke bra. Hade gärna haft något mycket grönre grus att strössla lite runt där stenarna ligger och i knaterna runt rötterna, så det inte blir lika skarp övergång mellan stenar och sand...

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Klicka på bilden för större version

Namn: uploadfromtaptalk1431254193933.jpg
Visningar: 1
Storlek: 211,7 KB
ID: 2171511

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Hoppet är ju att det ska kunna bli lite lummigt. Och en ganska "vild" och naturlig känsla.

    Blir väl aldrig helt nöjd hur mycket jag än river och sliter i grenarna, sen ser det ju aldrig helt bra ut innan ma nfår dit växter så det är väl helt enkelt hoppas att växterna kommer sätta pricken över i:et och få allt att se bra ut.,
    Senast redigerad av Einarsson; 10 May 2015, 12:17.

    Lämna en kommentar:


  • Mu(sic)
    svarade
    Det var min själ ena rejäla rötter det där! Coola

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Såhär nånting kanske sen med lite vallis. Ormbunkar och cryptos här och där.
    Klicka på bilden för större version

Namn: uploadfromtaptalk1431248487944.jpg
Visningar: 1
Storlek: 193,6 KB
ID: 2171509

    Känner nog dock att rötterna går lite för mycket nerifrån och upp snarare än tvärt om, vilket gör att det ändå inte går att gömma sig så mycket under dem. Får vända upp&ner på allt kanske.
    Senast redigerad av Einarsson; 10 May 2015, 11:13.

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Idag ska jag fkatiskt åka och köpa sand och skit och börja tjyvstarta med inredningen, dvs rötter och stenar. : -)

    Lämna en kommentar:


  • jozi81
    svarade
    Ursprungligen postat av Einarsson
    Här i ska K1 åka sen. Rejält med syretillförsel och en tunze som skyfflar runt allt.

    http://www.youtube.com/watch?v=sModf0oCng0
    Åååå vad bra det kommer bli!!! Så glad du ger moving bed en chans, tror du kommer bli nöjd!


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Nu är det förövröigt bara avrinningsboxen jag väntar på. Den kommer i slutet på nästa vecka tror jag. Och K1 från Spook men det är också på väg. Så det är nog dags att börja fundera på inredning n shit. Vet inte vilka växter det blir heller än. Vallis, nån crypto kasnke, ormbunke typ. inget komplicerat. biltemasand blir det nog blandat med lite sjösten.

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Här i ska K1 åka sen. Rejält med syretillförsel och en tunze som skyfflar runt allt.

    Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

    Lämna en kommentar:


  • åheim
    svarade
    Ursprungligen postat av Einarsson
    Bra tips om problemet dyker upp, just nu låter det ingenting.
    aah trodde det var din sump i videon.

    Lämna en kommentar:


  • Einarsson
    svarade
    Ursprungligen postat av åheim
    Om du tar bort sugfötterna och ställer pumpen på en bit filtermatta istället så kommer du nog tillrätta med en hel del av resonansen...
    Bra tips om problemet dyker upp, just nu låter det ingenting.

    Lämna en kommentar:


  • åheim
    svarade
    Ursprungligen postat av Einarsson
    Går inte höra det obefintligt ljudet (uhm..) här dock för att returen plaskar här då den inte är under vatten nu pga låg vattenvivcå.

    http://www.youtube.com/watch?v=9beyXhXqC_o
    Om du tar bort sugfötterna och ställer pumpen på en bit filtermatta istället så kommer du nog tillrätta med en hel del av resonansen...

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...