Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
men sitter o funderar om de blevit köldslagna. hade dom i ett kar på dm som inte hade värmare på ett ställe som uppenbarligne blir kallt som fan på nätterna.
vi satte i en värmare o då dog ingen. men när de kom hem till mig vart de så här
Antar att du vet att DM har garanti på sina fiskar. Om de dör inom en vecka så är det bara att ta med vattentest och döda fisken så får man ersättning :-)
jag är så bra vän med dom så det är inga problem. har inte betalat dessa fiskar än. jag hobbyjobbar ju där mer eller mindre. men tack för omtanken ändå
kommer bara betala för de som överlever efter en vecka.
tråkigt att dom dör Hannes.. du tror inte det beror på stress typ att dom va länge i påsarna och sedan i ett kar som inte va inkört och sedan hem till dej...???
kan vara så. men spelar ingen roll,. nya är på väg. o då kommer de direkt hem till mig. o karet är inkört här hemma nu ju. eller ja inte till 100% men det finns jo bakterier o klart vatten
Kommentar