jag petade ut lite bilder på utvecklingen i garaget nyss..
har det blivit någon lek på dina ciklider på DM än?
har du borrat roten än?
Såg det nyss. Jäklar vad det händer grejer. Ne ingen lek på scalarer. O nej inte borrat roten. Däremot har jag tagit ut den o lagt i en balja med vatten istället. Tyngt ner den. Men märkte nu när jag tog ut den att den sugit åt sig en hel del. Så snart åker den nog i :-)
hmm nu fick ja ju en liten tankeställare här, kom på att ja har ju en mega rot ståendes i garderoben... ska nog ta å lägga den i blöt så fort som möjligt ifall ja skaffar mig nå stort akvarium inom en framtid
ja jag var ju det. de suger vatten rätt bra de här. men nej det blev ingen nivåskillnad. tömde karet igår o när bara ett insug fungerade o det andra var över ytan blev det en liten nivåskillnad så det var nog bra att jag sågade upp två ordentliga
ja jag var ju det. de suger vatten rätt bra de här. men nej det blev ingen nivåskillnad. tömde karet igår o när bara ett insug fungerade o det andra var över ytan blev det en liten nivåskillnad så det var nog bra att jag sågade upp två ordentliga
håll koll på det när det blir bös i filtermatrialet.
har "bränt" 2 pumpar som har snurrat torra i flera timmar.
.
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:
aa kommer ha koll på det. måste hitta min fiskelina. tänkte dra alla filterkuber på en fiskelina så är det lätta att ta ur o rengöra sen
ska du ha förfilter ?
Kommentar