Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
är inte def på kub att det är lika stora sidor......??Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
Det kan vara roten som missfärgat vattnet, och fått det att lukta.. eeh,, spännande =))Kommentar
-
jo i fysikernas värld. men uppenbarligen slängs det runt om akvarium som liknar kuber med.
det är det med all säkerhet. så jag är lite suspekt mot den. skulle det kunna vara "farligt"?Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
nja tror inte det, den är av någon typ av lövträd, om det är gran eller tall luktar det terpentin om den när du sågar eller borrar i den..Kommentar
-
hur luktar terpentin?Projekt:
Kommentar
-
ut i skogen....
hugg ner en gran,,,,,
lukta på stubben,,,,,
.
'Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
-
...
har lite dåligt med möjlighet. men fan asså det luktar inte gran eller tall så borde inte vara några problem. behöver laka ur den o koka den kanskeProjekt:
Kommentar
-
Lägg den i en ordentligt stor balja bara, koka hjälper sällan om den redan legat i blöt lääänge.
Du byter ju ståtligt med vatten vilket borde göra det ännu lugnare. Är det inte barrträd så är det helt chill, kolla på Mats, han stoppar ju typ ner hela äppelträd i sina burkar :P
Kommentar
-
kommer inte ihåg exakta måtten men nått åt det hållet vare
sen äre väll som så att om en kub har lika stora sidor så är det en kvadratisk kub, men om någon sida är längre så blire väll en rektangulär kub? eller?
det som gör det till kub i mina ögon är ju formen.
nå, de dröjer en vecka eller två innan mysteriet me måtten är löstMrH ---> 175L SA kubKommentar
-
jo du Mathias du har lär dej mycket om rötter o gojs.. de du säger stämmer rätt bra, asså så länge det inte ät barr träd så är det ok det finns väl vissa löv som inte är så bra kanske men jag vet inte vilka... =))Kommentar
-
Hannes är du hemma imorgon vid 5 snåret eller kommer du senare.. det är simskola med lilla tösen i morgon och då skulle det passa bra och komma förbi o kolla lite på det låååånga underverket.. =))Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
du behöver inte stressa hem, vi ska handla och lite till DM så jag hör av mej när det blir dags är du hemma så är du annars tar vi det en annan dag.. garage bygget drar med saj en hel del extra byggen.. nu måste jag ju ha ett föråd dä r jag kan ställa skiten som står i garaget nu, så de bygget påbörjades igår... PUUUHHHH!!! hehe men kul är det när man vet vad som komma skall... utsäkta OT..Kommentar
Kommentar