Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Jag är lättköpt. En film med 9 kolglödstetror kan göra kvällen över ett glas rött
Visst kunde du se filmen lite som ditt kar? Häftigt med en annan akvarist som tänker i samma banor inredningsmässigt. Ja Normans kommer att bli så himla bra i ditt kar. Enda nackdelen är ju att de är så kortlivade men visuellt så är det få som klår dom. Tycker det är en av de absolut vackraste fiskarna. Att den dessutom inte tömmer plånboken är ju inte heller fel.Kommentar
-
Jag är lättköpt. En film med 9 kolglödstetror kan göra kvällen över ett glas rött
Visst kunde du se filmen lite som ditt kar? Häftigt med en annan akvarist som tänker i samma banor inredningsmässigt. Ja Normans kommer att bli så himla bra i ditt kar. Enda nackdelen är ju att de är så kortlivade men visuellt så är det få som klår dom. Tycker det är en av de absolut vackraste fiskarna. Att den dessutom inte tömmer plånboken är ju inte heller fel.
Det går ett bra stim Normans nere i shopen - jag kommer att köpa dom nästa vecka.
Här är en snutt. Bildkvaliteten försämrades avsevärt efter att YT ville "förbättra"... Den grejen gör jag inte om!
Kommentar
-
Det som gör att det försämras är när färgkorrigeringen är på. Det blir lite knäppt ibland i ett kar. Rörelsekorrigeringen funkar utmärkt när den väl är färdig. Men för mig var det kanon att se dem på plats sökandes ett visst skydd i närheten av rötterna.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Ja fasiken i helsike vad skitbra det kommer att bli 😜Kommentar
-
Johnny, du får fanimej pallra dig hit vid tillfälle också!
Jag ställer iordning en redig groggbänk, och så fläskar vi på grillen - oavsett väder!
Lite vid sidan om; det börjar bli riktigt kul i multis-karet nu, massor av yngel i olika storlekar, och de största ynglen visar ett fantastiskt intressant kolonibeteende!
Kommentar
-
Johnny, du får fanimej pallra dig hit vid tillfälle också!
Jag ställer iordning en redig groggbänk, och så fläskar vi på grillen - oavsett väder!
Lite vid sidan om; det börjar bli riktigt kul i multis-karet nu, massor av yngel i olika storlekar, och de största ynglen visar ett fantastiskt intressant kolonibeteende!
Kommentar
-
Så jag kan se alla underverk live och upptäcka att multisar var helt rätt egentligen 😜Kommentar
-
Multisar är alltid rätt!
Kommentar
Kommentar