Akvariestugan
Kollaps
X
-
tror inte det dröjer inna du får lek på graciliernaKommentar
-
Det tråkigaste är att soilen är såpass ny, så den finns inte till salu i någon av de kända internetbutikenra ännu. Jag har mailat även till Sverige, men de visste i princip ingenting om detta. Sedan har vare sig Amtra själva, eller ett par butiker i Tyskland svarat på mina frågor, sådant tycker jag är skitdåligt!/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
vad är mail-adressen till Sverige?Kommentar
-
Kommentar
-
Ahh, du tänker på den där bruna? Googla på Amtra (om det nu var dom som hade just denna) och kolla på "bilder" så hittar du!Kommentar
-
Njahapp... inget napp här ikväll - då klämmer jag lite till på beauty-boxen och gaggar med mig själv!Kommentar
-
Kommentar
-
Det var så jädra knasigt, jag satt precis ute i stugan och njöt av de nya gracilisarna - och funderade på vilken av Amtra-färgerna jag skall ha i det kommande CO2-växtkaret. Där skall ju allt baseras på rötter som skall bekläs - vit eller svart soil, det var frågan det? Nu är ju den grejen bestämd; Amtra Mekong får det bli. Den ser jäkligt go' ut! Var ute på nätet å kolla!Kommentar
-
Vid den tiden på dygnet på vardagskvällar så kan du iallafall inte tjöta med mig, då sussar jag gott/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
Kommentar