Vi flyttade till kåk - och jag kunde inte ta med det. Anders tog över karet och hade nog en av de snyggaste inredningar jag sett i det. Tyvärr sprack bottenglaset då Anders hade det, och nu står det tomt och väntar på bättre dagar. Det karet kommer tillbaka hos Anders inom kort, har jag en känsla av!
Aha, det var det karet som sprack. Hamnar det hos Anders igen, så kommer det bli lika snyggt i repris.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Aha, det var det karet som sprack. Hamnar det hos Anders igen, så kommer det bli lika snyggt i repris.
//Inger
Ja, Anders har fått karet - så han har det ståendes. Det gäller bara att få bottenglaset lagat, så drar han igång det! När det gäller den pôjken blir det alltid bra inredningsresultat!
Jag såg förresten att vi får åka till Nol ganska snart, han hade inne lite snygga paletter jag skulle vilja ha. Kanske beställa ett par akvarium samtidigt?
Jag såg förresten att vi får åka till Nol ganska snart, han hade inne lite snygga paletter jag skulle vilja ha. Kanske beställa ett par akvarium samtidigt?
Wonderful! Då gör vi två flugor på smällen! Sketabra!
Jamen, vi får teama upp där! Det vore kul!
Ja, jag har saknat mina gracilis som bara den också. Jag bestämde mig direkt när jag såg dessa två som jag klippte idag - ville bara förbereda ett kar först. Jag har suttit och kollat på dom hela kvällen nu - helt fantastiskt fina - och det känns gôtt att ha N. gracilis igen!
Jaaah!
N. gracilis-paret fanns kvar, så nu simmar de omkring och bökar bland stenarna i en av 50-kuberna! Fasen, va' gôtt!
Back to the future! GRATTIS!
You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även Bosse
Javisst, det känns redigt gôtt!
Det fanns bara två i karet där de gick i affären - och på sättet de förhöll sig till varandra (typiskt hona+hane), samt att de hade börjat gräva en grop vid en liten sten, fick mig att bestämma mig för att klippa dessa.
Det blev ett jädra donande bland stenarna i karet här hemma, de for in och ut och höll på tillsammans - så jag är hyfsat bombsäker på att detta är ett par!
Edit; Ja, man kan säga att jag "fick" dom; 90:- för båda! Som stulet!
Comment