Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Borde inte en liten nano-kub smälta bra in i en standard Hi-fi Klubbenbutik?180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663Kommentar
-
Om du undrar hur jag säljer eller klubben i sig så blir det olika svar, kedjan går bra, butiken bättre än samma tid förra året och jag själv utvecklas och ja i det stora hela bra.
Men läskigt vad man blir "kräsen" med alla härliga högtaalre stärkare och och och ÄLSKAR MUSIK!!!
Jo du VD kan sitta snyggt, men tror inte ens att om jag skulle sköta karet att jag fick för kollegor, butikschefen i sig eller någon annan tyvärr. Kan dock pitcha idén... :PKommentar
-
Kommentar
-
jaa, det var ju för fasiken snö i fem månader jag får väl dra upp värmefläkten i tvättstugan och tvätta mycket så får jag tropiskt klimat där med och bosätta mig där om det blir så i år igen.../PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Ja, man är ju inte rädd att bjuda lite på sig själv. Det ser dock värre ut än vad det är/var - vi var bjudna på en bättre middag och jag fick leverera gottepåsarna till killarna innan hemgång och ombyte till en något snajdigare look!Kommentar
-
Ohh, nu blev man sugen på flarra gott vin, det får det bli ikväll/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Kommentar
-
Det ser ut som om du kommer från Finland och har allvarliga problem - Abbeylainen!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
Jamen, eller hur? Det blir god mat, ved i kaminen - kanske nåt TV-program, och sedan en liten go' session i stugan - mata fiskarna lite och kolla läget. En liten rökig whiskypinne sitter inte helt fel i det läget heller! Håhååå!Kommentar
-
Kommentar
-
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
Kommentar