Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostJa, haha, det blev nog lite tokigt från mitt håll också!
I stugan kan man ju faktiskt sitta länge och väl - där funderar jag på att sätta in någon liten musikanläggning, så kan man riktigt njuta loss!
Originally posted by ApeviaX View PostFy fan vad nice, akvarier och musik, kanske skulle trycka in ett kar på jobbet- (Hi-Fi Klubben alltså180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostHur går det med försäljningen då?
Men läskigt vad man blir "kräsen" med alla härliga högtaalre stärkare och och ochÄLSKAR MUSIK!!!
Jo du VD kan sitta snyggt, men tror inte ens att om jag skulle sköta karet att jag fick för kollegor, butikschefen i sig eller någon annan tyvärr. Kan dock pitcha idén... :P
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostKommer ni ihåg förra vintern? Kall, lång och... lång. Det blir nog ännu värre i år.
Det är tur att man har stugan, med tropiskt klimat inomhus. Det är bara ett sätt att värma sig...jag får väl dra upp värmefläkten i tvättstugan och tvätta mycket så får jag tropiskt klimat där med och bosätta mig där om det blir så i år igen...
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostKommer ni ihåg förra vintern? Kall, lång och... lång. Det blir nog ännu värre i år.
Det är tur att man har stugan, med tropiskt klimat inomhus. Det är bara ett sätt att värma sig......
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!
Comment
-
Originally posted by ansjo View PostFasen Mats, du ser ut som en riktig fylletomte på den bilden ju...
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostJa, man är ju inte rädd att bjuda lite på sig själv. Det ser dock värre ut än vad det är/var - vi var bjudna på en bättre middag och jag fick leverera gottepåsarna till killarna innan hemgång och ombyte till en något snajdigare look!/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Comment
-
Det ser ut som om du kommer från Finland och har allvarliga problem - Abbeylainen!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Originally posted by SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar
Comment
-
Originally posted by PiaJo View PostOhh, nu blev man sugen på flarra gott vin, det får det bli ikväll
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostDet enda problem jag hade där var att få sätta igång!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Originally posted by SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar
Comment
Comment