Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ursprungligen postat av ApeviaX
    Fy fan vad nice, akvarier och musik, kanske skulle trycka in ett kar på jobbet- (Hi-Fi Klubben alltså
    Hur går det med försäljningen då?

    Kommentar

    • VisualDarkness
      • February 2010
      • 7417

      Ursprungligen postat av Mats Bryzell
      Ja, haha, det blev nog lite tokigt från mitt håll också!

      I stugan kan man ju faktiskt sitta länge och väl - där funderar jag på att sätta in någon liten musikanläggning, så kan man riktigt njuta loss!
      Utmärkt idé!

      Ursprungligen postat av ApeviaX
      Fy fan vad nice, akvarier och musik, kanske skulle trycka in ett kar på jobbet- (Hi-Fi Klubben alltså
      Borde inte en liten nano-kub smälta bra in i en standard Hi-fi Klubbenbutik?
      180l Sällskap:
      http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
      60l Asien:
      http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663

      Kommentar

      • ApeviaX
        • December 2005
        • 1531

        Ursprungligen postat av Mats Bryzell
        Hur går det med försäljningen då?
        Om du undrar hur jag säljer eller klubben i sig så blir det olika svar, kedjan går bra, butiken bättre än samma tid förra året och jag själv utvecklas och ja i det stora hela bra.

        Men läskigt vad man blir "kräsen" med alla härliga högtaalre stärkare och och och ÄLSKAR MUSIK!!!


        Jo du VD kan sitta snyggt, men tror inte ens att om jag skulle sköta karet att jag fick för kollegor, butikschefen i sig eller någon annan tyvärr. Kan dock pitcha idén... :P
        ApeviaX
        Archocentrus multispinosus
        "Vattensamlingen"
        X-Aquatic

        Kommentar

        • Mats Bryzell

          • February 2007
          • 18956

          Kommer ni ihåg förra vintern? Kall, lång och... lång. Det blir nog ännu värre i år.
          Det är tur att man har stugan, med tropiskt klimat inomhus. Det är bara ett sätt att värma sig...
          Bifogade filer

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Ursprungligen postat av Mats Bryzell
            Kommer ni ihåg förra vintern? Kall, lång och... lång. Det blir nog ännu värre i år.
            Det är tur att man har stugan, med tropiskt klimat inomhus. Det är bara ett sätt att värma sig...
            jaa, det var ju för fasiken snö i fem månader jag får väl dra upp värmefläkten i tvättstugan och tvätta mycket så får jag tropiskt klimat där med och bosätta mig där om det blir så i år igen...
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • ansjo
              • November 2005
              • 29967

              Ursprungligen postat av Mats Bryzell
              Kommer ni ihåg förra vintern? Kall, lång och... lång. Det blir nog ännu värre i år.
              Det är tur att man har stugan, med tropiskt klimat inomhus. Det är bara ett sätt att värma sig...
              Fasen Mats, du ser ut som en riktig fylletomte på den bilden ju...
              /Anders

              Medlem i NCS - givetvis!

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                Ursprungligen postat av ansjo
                Fasen Mats, du ser ut som en riktig fylletomte på den bilden ju...
                Det blev han nog iallafall senare om han drack allt som var i påsarna
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ursprungligen postat av ansjo
                  Fasen Mats, du ser ut som en riktig fylletomte på den bilden ju...
                  Ja, man är ju inte rädd att bjuda lite på sig själv. Det ser dock värre ut än vad det är/var - vi var bjudna på en bättre middag och jag fick leverera gottepåsarna till killarna innan hemgång och ombyte till en något snajdigare look!

                  Kommentar

                  • ansjo
                    • November 2005
                    • 29967

                    En jäkligt skön bild iaf!
                    /Anders

                    Medlem i NCS - givetvis!

                    Kommentar

                    • PiaJo

                      • August 2009
                      • 13001

                      Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                      Ja, man är ju inte rädd att bjuda lite på sig själv. Det ser dock värre ut än vad det är/var - vi var bjudna på en bättre middag och jag fick leverera gottepåsarna till killarna innan hemgång och ombyte till en något snajdigare look!
                      Ohh, nu blev man sugen på flarra gott vin, det får det bli ikväll
                      /PIA

                      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                      Kommentar

                      • ApeviaX
                        • December 2005
                        • 1531

                        Fint


                        ---
                        I am here: http://maps.google.com/maps?ll=58.412368,15.625146
                        ApeviaX
                        Archocentrus multispinosus
                        "Vattensamlingen"
                        X-Aquatic

                        Kommentar

                        • karrokaja
                          • March 2006
                          • 5388

                          Det ser ut som om du kommer från Finland och har allvarliga problem - Abbeylainen!
                          Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                          kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                          Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                          I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                          Kommentar

                          • Mats Bryzell

                            • February 2007
                            • 18956

                            Ursprungligen postat av PiaJo
                            Ohh, nu blev man sugen på flarra gott vin, det får det bli ikväll
                            Jamen, eller hur? Det blir god mat, ved i kaminen - kanske nåt TV-program, och sedan en liten go' session i stugan - mata fiskarna lite och kolla läget. En liten rökig whiskypinne sitter inte helt fel i det läget heller! Håhååå!

                            Kommentar

                            • Mats Bryzell

                              • February 2007
                              • 18956

                              Ursprungligen postat av karrokaja
                              Det ser ut som om du kommer från Finland och har allvarliga problem - Abbeylainen!
                              Det enda problem jag hade där var att få sätta igång!

                              Kommentar

                              • karrokaja
                                • March 2006
                                • 5388

                                Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                                Det enda problem jag hade där var att få sätta igång!
                                juste - det som är problemet
                                Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                                kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                                Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                                I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                                Kommentar

                                Arbetssätt...