Jepp, där är vi lika därför vet jag med att det är helt ok
Akvariestugan
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Helt ok med ot!
Jag kan berätta att jag hämtat stora fina plastpåsar och gjort iordning en rejäl yta att lägga all sten som skall ur 540-baljan på onsdag. Phoooou, så var det lilla projektet över...
Kommentar
-
Du lär ha en rejäl träningsvärk efter detta slit med stenarnaKommentar
-
Kommentar
-
En kall öl kommer väl att passa som en smäck då? Typ en klunk per 2 stenar?Kommentar
-
Det allra viktigaste är att inte vara bakis på onsdag när jag sätter igång, för då svimmar jag ihjäl mig när jag skall lyfta stenarna.Kommentar
-
Så alla dessa fiskar ska moppefraktas? Hur gör man det?Kommentar
-
Kommentar
-
Häftigt!Kommentar
-
Kommentar
-
Då är det bara en dag kvar till den stora "back-cracker-day" i källaren. Laddad? Du har ju beställt redigt bra väder ser jag. Så hela släkten kommer ju att flytta hemifrån i vackert väder. Inte helt felKommentar
-
Jag tror att det skall bli bra, det hela - får man bara sätta igång så. Det blir fint när man kan ta sig en svalkande bira efteråt i det goa vädret.
Kommentar
-
Gissar också att det blir en rejäl mental lättnad när fiskarna får leta nya ägare. I varje fall jag funkar så att jag blir trött av en överdos ansvarskänsla. Men du kanske inte går igång så utan det hela är hur coolt som helst?Kommentar
-
Så det är inte med lätt sinne jag gör rivningen i 540-baljan...
Edit; men skall tillägga att det blir en lättnad, trots allt, att skippa detta kar.Kommentar
Kommentar