Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by ansjo View PostSamma hotell även i år, får se vem som får mastodontrummet som jag hade. Nog det största badrummet jag sett någon gång...med både dusch och badkar
[ATTACH=CONFIG]71211[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71212[/ATTACH]
En Kung, skall ha ett kungligt rum, sådetså!
Comment
-
Originally posted by ansjo View PostDet blir Kent som får ha de grejerna i knät, bara för att han är nykomling...
Comment
-
Originally posted by ansjo View PostDet blir Kent som får ha de grejerna i knät, bara för att han är nykomling...
Det är "testet" för att man håller måttet
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Comment
-
Originally posted by ansjo View PostOch bara för att göra dig lite mindre stressad att komma igång med karet visar jag några gamla RT, efter VF är det inte mycket som slår dessa:
[ATTACH=CONFIG]71213[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71214[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71215[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71216[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71217[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71218[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71219[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71220[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71221[/ATTACH]). Ja, förutom div. VF, är RT mina absoluta favoriter - robusta, stadiga, och så snygga att man går upp i brygga! Fan, fick nästan ståndis nu när jag kollade bilderna...
Comment
Comment