Akvariestugan
Kollaps
X
-
-
Jag har lite städning att ordna med, här är en helt osannolik hög med sten och rötter på golvet som skall ut, sedan skall 2250-filtret göras rent och så slutligen skall karet tömmas på sand och putsas upp så att nästa ägare får ett fräscht kar.
När detta är klart skall grillen köras igång!Kommentar
-
Härligt Mats . Det blir liksom sjuttifjorton nya mummasmaker på ölen om man har gjort något rejält som man har dragit sig för innan. Räkna med bombastiska smakexplosioner av ölen Grattis till en eller flera riktigt välförtjänta öl!
Fick plötsligt en fredagskänsla. Hoppas den bortadopterade släktens bortforsling gick bra?Kommentar
-
Kommentar
-
You bet, Inger!
Jag har lite städning att ordna med, här är en helt osannolik hög med sten och rötter på golvet som skall ut, sedan skall 2250-filtret göras rent och så slutligen skall karet tömmas på sand och putsas upp så att nästa ägare får ett fräscht kar.
När detta är klart skall grillen köras igång!
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Härligt Mats . Det blir liksom sjuttifjorton nya mummasmaker på ölen om man har gjort något rejält som man har dragit sig för innan. Räkna med bombastiska smakexplosioner av ölen Grattis till en eller flera riktigt välförtjänta öl!
Fick plötsligt en fredagskänsla. Hoppas den bortadopterade släktens bortforsling gick bra?
Forslandet gick bra! Fick slå ihjäl en fisk som promt skulle in i hävertslangen - men det var det enda missödet.
Ölen smakade kriminellt bra - det blev en Bomblebee. Skall dyka djupare ner i ölpåsen och kolla vad för överraskningar HSB har handlat.
Kommentar
-
Kommentar
-
Vad i helvete är det som händer, för mycket sprit och sex och för lite bilder! Har du fyllt den där träkartongen än?Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
Kommentar
-
Jo, det är änna både fredags- och semesterkänsla idag.
Forslandet gick bra! Fick slå ihjäl en fisk som promt skulle in i hävertslangen - men det var det enda missödet.
Ölen smakade kriminellt bra - det blev en Bomblebee. Skall dyka djupare ner i ölpåsen och kolla vad för överraskningar HSB har handlat.
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar