Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mats Bryzell

    • February 2007
    • 18956

    Ursprungligen postat av Bluewing
    Då är det bara en dag kvar till den stora "back-cracker-day" i källaren. Laddad? Du har ju beställt redigt bra väder ser jag. Så hela släkten kommer ju att flytta hemifrån i vackert väder. Inte helt fel
    Nu du, Johnny! The deed is done!
    21 grader, molnfritt och vindstilla. Gissa tre gånger vad jag gör nu?

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      Jag i alla fall är helt säker på att du dricker en kall bira

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Ursprungligen postat av Inger H
        Jag i alla fall är helt säker på att du dricker en kall bira

        //Inger
        You bet, Inger!
        Jag har lite städning att ordna med, här är en helt osannolik hög med sten och rötter på golvet som skall ut, sedan skall 2250-filtret göras rent och så slutligen skall karet tömmas på sand och putsas upp så att nästa ägare får ett fräscht kar.
        När detta är klart skall grillen köras igång!

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          Nice work, mannen!
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Bluewing

            • August 2012
            • 10522

            Härligt Mats . Det blir liksom sjuttifjorton nya mummasmaker på ölen om man har gjort något rejält som man har dragit sig för innan. Räkna med bombastiska smakexplosioner av ölen Grattis till en eller flera riktigt välförtjänta öl!
            Fick plötsligt en fredagskänsla. Hoppas den bortadopterade släktens bortforsling gick bra?
            Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
            Juwel Lido 120

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av ansjo
              Nice work, mannen!
              Du vet hur det är... Man har orangutangarmar nu!

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                You bet, Inger!
                Jag har lite städning att ordna med, här är en helt osannolik hög med sten och rötter på golvet som skall ut, sedan skall 2250-filtret göras rent och så slutligen skall karet tömmas på sand och putsas upp så att nästa ägare får ett fräscht kar.
                När detta är klart skall grillen köras igång!
                Sicken lill-lördag du har . Förstår att det nog känns lite vemodigt ändå - fast det brukar kännas skönt när man väl har bestämt sig .

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Ursprungligen postat av Bluewing
                  Härligt Mats . Det blir liksom sjuttifjorton nya mummasmaker på ölen om man har gjort något rejält som man har dragit sig för innan. Räkna med bombastiska smakexplosioner av ölen Grattis till en eller flera riktigt välförtjänta öl!
                  Fick plötsligt en fredagskänsla. Hoppas den bortadopterade släktens bortforsling gick bra?
                  Jo, det är änna både fredags- och semesterkänsla idag.
                  Forslandet gick bra! Fick slå ihjäl en fisk som promt skulle in i hävertslangen - men det var det enda missödet.
                  Ölen smakade kriminellt bra - det blev en Bomblebee. Skall dyka djupare ner i ölpåsen och kolla vad för överraskningar HSB har handlat.

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Ursprungligen postat av Inger H
                    Sicken lill-lördag du har . Förstår att det nog känns lite vemodigt ändå - fast det brukar kännas skönt när man väl har bestämt sig .
                    //Inger
                    Ja, det knep hårt i hjärtat när jag satte igång rivningen - men som du säger, det känns riktigt gôtt nu, så här efteråt.

                    Kommentar

                    • ettfettbranamn
                      • December 2010
                      • 3424

                      Vad i helvete är det som händer, för mycket sprit och sex och för lite bilder! Har du fyllt den där träkartongen än?
                      Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

                      Normaliseringsprocessen..
                      (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

                      Kommentar

                      • Mats Bryzell

                        • February 2007
                        • 18956

                        Ursprungligen postat av ettfettbranamn
                        Vad i helvete är det som händer, för mycket sprit och sex och för lite bilder! Har du fyllt den där träkartongen än?
                        Haha!
                        Kartongen skall snart fyllas, beliv jo me!

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                          Jo, det är änna både fredags- och semesterkänsla idag.
                          Forslandet gick bra! Fick slå ihjäl en fisk som promt skulle in i hävertslangen - men det var det enda missödet.
                          Ölen smakade kriminellt bra - det blev en Bomblebee. Skall dyka djupare ner i ölpåsen och kolla vad för överraskningar HSB har handlat.
                          skönt att det gick bra idag gott med en öl, skall nog ta en när jag slutar jobbet
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • Mats Bryzell

                            • February 2007
                            • 18956

                            Ursprungligen postat av PiaJo
                            skönt att det gick bra idag gott med en öl, skall nog ta en när jag slutar jobbet
                            Japp, gôtt att det är överstökat!
                            Det är klart du skall ta en god öl, det är du väl värd!

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Ursprungligen postat av mats bryzell
                              japp, gôtt att det är överstökat!
                              Det är klart du skall ta en god öl, det är du väl värd!
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Mr Woods
                                • March 2013
                                • 3409

                                Här händer inte mycket, då jobbas det på med andra ord!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...