Originally posted by Bluewing
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Last edited by Mats Bryzell; 2014-08-28, 20:42.
-
Originally posted by Bluewing View PostNu kan jag säga kommer Inger lifta till Stockholm för att köpa några. Där klämde du till med flera riktigt tunga Ingerargument.
Inger behöver inte lifta till Stockholm, dessa finns på en av "mina" listor, så det är bara till att beställa
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
-
Originally posted by Inger H View PostVi får se
//Inger), utan ta en lugn och fin funderare över vad du vill med ditt kar (visualisering) och agera utefter detta.
Jag hoppas du riktigt kan få njuta och glädjas åt ditt nya kar - vad du än väljer att stoppa i det.
Comment
-
Originally posted by Mats Bryzell View PostDet är rätt inställning, Inger! Gå nu inte hals över huvud och skaffa flaggor bara sisådär (speciellt inte när en gammal skäggig gubbjävel säljer in dom...), utan ta en lugn och fin funderare över vad du vill med ditt kar (visualisering) och agera utefter detta.
Jag hoppas du riktigt kan få njuta och glädjas åt ditt nya kar - vad du än väljer att stoppa i det.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Comment
-
Originally posted by ansjo View PostJag vill med ha ett tomt kar att planera.... Jag har följt dina Norgeäventyr på FB, och har funderat över hur ni gör med fiskarna som ni drar upp från dag ett. Kan ni frysa in dom på plats - de kan ni förstås, men hinner inte firrarna tina innan ni är hemma igen?
Comment
-
Originally posted by Inger H View PostAhh, du har kommit hem. Jag har följt dina Norgeäventyr på FB, och har funderat över hur ni gör med fiskarna som ni drar upp från dag ett. Kan ni frysa in dom på plats - de kan ni förstås, men hinner inte firrarna tina innan ni är hemma igen?
//Inger.
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!
Comment
-
Originally posted by ansjo View Postvi släpper tillbaka så mycket som möjligt, och det är de fiskarna som inte klarar sig som vi sparar. Vi filéar dem på plats, och fryser ner dem i en frigolitlåda direkt. Trots 220 mil så tinar de inte något alls, utan är stenhårda fortfarande.
.
Comment
-
Originally posted by Bluewing View PostNu börjar det bli som det ska vara på Zoopet. Många trevliga människor hänger och chillar lite i Akvaristuganhar precis satt mig i soffan efter god mat och en längre sittning i tvättstugan med ett glas rött och jag har njutit varje sekund
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Comment
Comment