Jag har iaf läst att inavel märks redan efter 6e eller 7e generationen.
Räkig fakta...
Kollaps
X
-
-
Mina också...
...fast mina WP fastnade i pumpen... trodde aldrig att de skulle komma in där... en attans liten pump i det stora karet med ett insug på 1,5 mm och bara ställd på 200 L /h ?!! Crystal gick inte in i pumpen fast jag hade mindre kar då och en del var ju bebisar??? Så den stammen från Akvarielagret, omdöpt A-laget, är alltså smartare också
Det jag inte tänkte på heller var att jag har engelsk sjösten och då syns WP så dåligt... Nu har jag nog bara den stora honan kvar i stora karet men vill inte flytta henne till räkkaret för då kan det ju bli blandbebisar... Körsbären flyttade jag däremot, hanen hittade jag i pumpen. levandes tack och lov...Senast redigerad av Katharina; 25 January 2007, 16:30.Ha dé bäst... Tina
Kommentar
-
Ha dé bäst... Tina
Kommentar
-
Men det verkar inte vara nån annan i Sverige som urvalsodlar dessa små godis än jag.Redbee.se » // JohnnyKommentar
-
This is not the end, it is not even the beginning of the end, but it is perhaps the end of the beginning.
Avataren föreställer min CRX-hane "Anton". Sonja är fotograf så klartKommentar
-
Vilka räkor kan korsa sig då?
Är det så att Cardina och Neocardina inte kan korsa sig, eller är jag helt bortaKommentar
-
Kommentar
-
Oh jag känner att jag bara måste få del med mig av min glädje! Var hos glasdmästaren idag och hämtade glas som ja har beställt till div olika akvarium bla ett 17L som hade spräckt framruta. Rutan är nu borttagen och ny ska silikonas dit imorrn så snart blir det räkor för min del ocksåKommentar
-
-
Du ville ju ha tips på räksäkra asiatiska firrar Men jag tror det skulle kunna vara riktigt snyggt med ett 54-liters med massor av växter, rötter, flytväxter över hela ytan mm. Sen ett stort gäng snygga räkor och ett rätt stort stim av någon Boraras.Kommentar
-
Kommentar
-
Men...
Ha dé bäst... Tina
Kommentar
-
Har du galaxy eller erytromicron blir det nog inga räkyngel kvar. Men jag har galaxy med något större räkor som jag inte får yngel på ändå och då går det bra. Borde funka med erythromicron också.
Moskito/dvärgrasbora... vilken av dom kallas så?Kommentar
-
Kommentar
-
Ja gör det så den stackaren får sällskap! Btw, jag har WP tillsammans med Crystal faktiskt...!Kommentar
Kommentar