Räkig fakta...
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Jag blir så avunsjuk!! Vill ju också ha såna !Hoppas detta är början till en babyboom ,så att du kommer att få ett överskott så småningomKommentar
-
Ja det hoppas jag med. men dom håller sig inte så här snygga när de är vuxna har jag sett. Då bleknar det täckande vita bort och dom ser mer genomskinliga ut i de ljusa fälten. Fast dom är rätt snygga då medKommentar
-
Vilken snygging Sonja!!!!!!!!
Vad sas det förrut.. Viiiill haaaa... Hade inte sett dem förrut... Tror jag ska slänga ut fiskarna ur stora karet och bara ha en massa räkor
Tack för alla svar om vattenbyten...
Jag har fortfarande 0,2 i Nitrit så jag byter 4 L om dagen än så länge men jag tar vattnet från det stora karet som hade O nitrit och där allt frodas så det borde vara tillräckligt snällt... Skönt att höra att man inte måste hålla på så när man har fått balans...
Har lyckats se 3 små Crystalbebisar så de verkar klara sig än så länge, peppar peppar... Och 4 honor har rom så de verkar klara lite nitrit... Har hört att Crystal är lite svårodlade, men som jag har "misshandlat" dem???Ha dé bäst... Tina
Kommentar
-
Du har väl "misshandlat" dom på rätt sätt då Skämt åsido, det är jättebra att få fakta om vad som inte funkar och vad som funkar. Nu vet vi att dom kan klara lite nitrit om allt annat stämmer. Hoppas dom inte tagit skada så det händer något längre fram bara. Men vi håller tummarnaKommentar
-
Kommentar
-
Landstrykeren: Dem kanske är uttråkade,skaffa lite mossa av något slag så kan de plocka rent och putsa den...
Förrsten,Idag när jag var på mitt DAGLIGA besök av djuraffären hittade jag en tia utanför entrèn och köpte så mycket javamossa jag fick för en den,så nu undrar jag om ni vet vart man kan få tag på ett sådant här "plastnät" om man vill göra en mossvägg.Om ni själva har gjort någon sorts mossvägg så tar jag gärna emot tips.
//LuddeKommentar
-
Landstrykeren: Dem kanske är uttråkade,skaffa lite mossa av något slag så kan de plocka rent och putsa den...
Förrsten,Idag när jag var på mitt DAGLIGA besök av djuraffären hittade jag en tia utanför entrèn och köpte så mycket javamossa jag fick för en den,så nu undrar jag om ni vet vart man kan få tag på ett sådant här "plastnät" om man vill göra en mossvägg.Om ni själva har gjort någon sorts mossvägg så tar jag gärna emot tips.
//LuddeNemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Nunc Est BibendumKommentar
-
//LuddeOm man ska få nåt gjort så är det bäst att göra det själv.
Kika gärna in i min dagbok!Kommentar
-
Kommentar
-
Vattenvärden???
Sen tycker jag att de är mer aktiva morgon och kväll, de verkar vila mer under dagen...
Visst är det så att det är full nattaktivitet??? Vad säger proffsen som är utrustade med nattbevakningsutrustning???Ha dé bäst... Tina
Kommentar
Kommentar