Räkig fakta...
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Spion om natten...
Får jag fråga dig hur mycket vatten du byter i vecka i de små burkarna??? 20-30 L kar alltså... Lr någon av er andra räkproffs...Ha dé bäst... Tina
Kommentar
-
-
Jag byter minst hälften någonstans på 7-14e dag ungefär. Beror lite på hur jag jobbar mm. Jag har så bra vatten ur kranen så det är inga problem för mig att byta så mycket åt gången.Kommentar
-
Kommentar
-
Jag har ett på knappt 19 liter som jag byter ca en hink, 10 liter, en gång var -10 dag. Sen har jag ett på 25 liter, dock mrd killies och inte räkor och där byter jag också 50% lika ofta. Båda karen är tekniklösa utan filtrering.Om man ska få nåt gjort så är det bäst att göra det själv.
Kika gärna in i min dagbok!Kommentar
-
Nej men usch nu knastrar det i mitt ytterfilter!!! Det är säkert små körsbär!!! SKIT!!
Jag blev ju lite rädd sen Sonja öppnade sitt räksäkrade filter och hittade räkor. Mitt är också säkret men nåt var det som knastrade väldigt mycket nu...Om man ska få nåt gjort så är det bäst att göra det själv.
Kika gärna in i min dagbok!Kommentar
-
Kommentar
-
Bara en snabb fråga.
Tycker ni det är för många invånare i ett kar på 54 liter med 10 Körsbär, 10 CR, 5 Endlers och 2 Ampullaria? Vill även ha Amano, men funderar på att skippa det. vad tycker ni?
Kommer kanske också ha ett tiotal yngel i akvariumet.
(yey! mitt 100e inlägg:P)Mvh Viktor
Apistogramma för hela slanten!Kommentar
-
Kommentar
-
Men Amano blir ju inte fler i alla fall. Fast endlers är ju också bra på att föröka sig.
Fast just den uppräkningen du gör nu kan nog funka ett tag i alla fall.Kommentar
Kommentar