960-Lit. SA

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ToveTott
    • July 2007
    • 558

    80 cm djupt!!! Det är lika djupt som mitt lilla kar är långt ju
    Nån gång ska jag också ha ett stort kar (drömmer).

    Ser riktigt snyggt ut redan. Gillar verkligen idéen med att ha många små fiskar stället för någta stora. Kommer verkligen att följa den här tråden!
    Biolog men inte allvetande

    102L
    http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=123421

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      Ursprungligen postat av ansjo
      Det är lugnt att klippa Vallisneriabladen på det viset, de växer snart till sig igen då de växer underifrån.

      Jag känner en som har med sig 20 Fjärilsciklider från Tyskland, sugen?
      Har du släpat med dig 20 stycken från Düsklandt måste det ju vara fin kvalisort på dom - bild...?
      Btw - Välkommen hem!

      Kommentar

      • Mats Bryzell

        • February 2007
        • 18956

        Ursprungligen postat av ToveTott
        80 cm djupt!!! Det är lika djupt som mitt lilla kar är långt ju
        Nån gång ska jag också ha ett stort kar (drömmer).

        Ser riktigt snyggt ut redan. Gillar verkligen idéen med att ha många små fiskar stället för någta stora. Kommer verkligen att följa den här tråden!
        Härligt, ToveTott!
        You're Welcome!

        Kommentar

        • Ken Olofsson
          • November 2006
          • 8014

          inte alls avundsjuk....nääädå...inte alls.....


          .
          Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
          Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:

          Kommentar

          • ansjo
            • November 2005
            • 29967

            Ursprungligen postat av MaxB
            Har du släpat med dig 20 stycken från Düsklandt måste det ju vara fin kvalisort på dom - bild...?
            Btw - Välkommen hem!
            Jodå, en bild på syskonen:
            Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0325.jpg
Visningar: 1
Storlek: 44,1 KB
ID: 2105115
            /Anders

            Medlem i NCS - givetvis!

            Kommentar

            • Mats Bryzell

              • February 2007
              • 18956

              Ursprungligen postat av ansjo
              Jodå, en bild på syskonen:
              [ATTACH]17427[/ATTACH]
              Jaha... Det var ju självaste Santana också...
              Men, din fråga var om man var sugen, va?
              Svar: Ja!

              Kommentar

              • Markus1984
                • November 2008
                • 2606

                Otroligt fina... vad går en sån på? eller måste man köpa dom i par?
                Medlem i Västerås Akvarieförening www.vaaf.se!

                Kommentar

                • osis
                  • February 2008
                  • 851

                  Riktigt snyggt redan nu! Längtar till en uppdatering!

                  Kommentar

                  • Mats Bryzell

                    • February 2007
                    • 18956

                    Här är en filmsnutt.
                    Av någon underlig anledning så får jag inte längre någon option att kolla filmen i "normal" eller "högupplöst" kvalitet - jädrigt knepigt, det har ju funkat så fint senaste tiden.

                    Är det någon som kan rekommendera ett alternativ till youtube, där man kan lägga upp högupplösta filmer?

                    Filmsnutt; http://www.youtube.com/watch?hl=sv&v=99zqveO-CfU&gl=SE

                    Kommentar

                    • NIC
                      • January 2008
                      • 5121

                      Ursprungligen postat av MaxB
                      Här är en filmsnutt.
                      Av någon underlig anledning så får jag inte längre någon option att kolla filmen i "normal" eller "högupplöst" kvalitet - jädrigt knepigt, det har ju funkat så fint senaste tiden.

                      Är det någon som kan rekommendera ett alternativ till youtube, där man kan lägga upp högupplösta filmer?

                      Filmsnutt; http://www.youtube.com/watch?hl=sv&v=99zqveO-CfU&gl=SE
                      Riktigt rackarns snyggt män!!
                      *Lyfter på hatten*

                      http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                      Kommentar

                      • JonasN
                        • September 2008
                        • 357

                        Kanonfint Mats, trevlig film. Saknar kanske någon lite högre planta i burken, men den är ju relativt nystartad så kommer säkert

                        Kommentar

                        • Mats Bryzell

                          • February 2007
                          • 18956

                          Ursprungligen postat av NIC
                          Riktigt rackarns snyggt män!!
                          *Lyfter på hatten*
                          Tackar för detta - men varför kan man inte se den högupplöst...? Detta retar mig som fan alltså.
                          Någon! Finns det någomn annan sajt där man kan ladda upp högupplösta filmer?

                          Kommentar

                          • c90368

                            • September 2006
                            • 5973

                            Ursprungligen postat av MaxB
                            Tackar för detta - men varför kan man inte se den högupplöst...? Detta retar mig som fan alltså.
                            Någon! Finns det någomn annan sajt där man kan ladda upp högupplösta filmer?
                            Jag tror att det har med längden på filmen att göra. Så länge man håller sig under X antal Mb så är högupplöst ok.

                            Akvariet ser härlig ut, men inget mot vad det kommer att bli, om jag känner dig rätt!

                            En liten fundering, blir det inte en konflikt med temeraturen i karet mellan Ap och Fjärilar? Ska inte Fjärilar ha näst intill Diskus temp för att må bra?
                            Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
                            http://www.youtube.com/user/c90368
                            /Maths

                            Kommentar

                            • Albinfiskare
                              • November 2007
                              • 1399

                              Ursprungligen postat av MaxB
                              Tackar för detta - men varför kan man inte se den högupplöst...? Detta retar mig som fan alltså.
                              Någon! Finns det någomn annan sajt där man kan ladda upp högupplösta filmer?
                              jag tror det kommer, men det tar lite tid, för när jag lade upp film på mitt 240L tog det några timmar innan högkvalitets alternativet dök upp.

                              Kommentar

                              • Mats Bryzell

                                • February 2007
                                • 18956

                                Ja, ni kan ha rätt i att det tar en stund - men jag la upp filmen igårkväll - och jag har en annan snutt som jag inte länkat till här som heller inte går att se i hd...
                                Det kan, som Maths säger, vara längden på filmen - men jag har lagt upp längre filmer än så här i HD - och det har funkat - dessutom får man ju ladda upp filmer i stlk-ordning upp till 1GB...
                                Jag tror dock att jag kommit på en liten grej, som jag testar nu, och det är att inte arbeta i en annan webläsare medans man laddar upp filen till YT - skall kolla resultatet nu.


                                Temperaturen där ja... Hmmm... jag har 27 grader just nu - och kanske pushar den till 28 - jag tror det skall funka med något mellanting...

                                Kommentar

                                Arbetssätt...