960-Lit. SA

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ansjo
    • November 2005
    • 29967

    Plus att de var så jäklen bra.
    Var på en konsert under 80-talet någon gång vid Varbergs fästning med Ratata, Roxette och om jag inte minns fel var den tredja artisten Eva Dahlgren, och med den då okände Orup som förband! Det var tider det!
    Sådär lagom OT...
    /Anders

    Medlem i NCS - givetvis!

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      Ursprungligen postat av ansjo
      Plus att de var så jäklen bra.
      Var på en konsert under 80-talet någon gång vid Varbergs fästning med Ratata, Roxette och om jag inte minns fel var den tredja artisten Eva Dahlgren, och med den då okände Orup som förband! Det var tider det!
      Sådär lagom OT...
      Haha Ja, när jag nu inte har så mycket att leverera i tråden, bara en massa sketbilder - så får vi la OT:a lite...

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        Tyckte det räckte länge med dina sk. sketbilder.
        Ja det händer inte så mycket, varken i trådarna eller karen här heller...
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • karrokaja
          • March 2006
          • 5388

          haha så söta ni är när ni har nostalgiparty.

          Nej max (jag komer nog alltid kalla dej för max...) klart du inte ska lägga upp nåt på dej själv om du inte vill.
          Tänkte bara att det kunde vara kul. men om det redan finns något som man kan titta på så länka gärna

          själv dröser jag ut massa filmer på mej själv... suger på kondomer (och spelar gitarr samtidigt) hoppar i lerpölar med dykardräkt på mej... dansar knasdans med dykar dräkt... åker cross (som jag inte kan)
          Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
          kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
          Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
          I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

          Kommentar

          • zenon
            • December 2009
            • 173

            Ursprungligen postat av ansjo
            Plus att de var så jäklen bra.
            Var på en konsert under 80-talet någon gång vid Varbergs fästning med Ratata, Roxette och om jag inte minns fel var den tredja artisten Eva Dahlgren, och med den då okände Orup som förband! Det var tider det!
            Sådär lagom OT...
            Exakt samma här fast i Skellefteå. Tror att vi t.o.m. bandade delar av konserten faktiskt. Men jag har nog gjort mig av med alla kassettband så de är nog förverkade. Minns att det blev riktigt dålig ljudkvalitet i alla fall. Och det var den enda gången vi gjorde det men tänk att det ff förekommer. Fast idag med den tekniska utvecklingen så är det ju en baggis antar jag. Då snackade vi kassettdäck! Ni yngre får väl googla på det, hahaha!!!

            Kommentar

            • Mr Woods
              • March 2013
              • 3409

              Ursprungligen postat av ansjo
              Jag säger bara kolla in likheten med avataren och mannen på den här bilden:
              [ATTACH]17735[/ATTACH]
              Kollade lite i tråden igen och fastnade på en bild helt orelaterad till akvarier... Vet Mats eller ansjo var den är tagen, och är inte gubben i rutig skjorta Urmas Plunt?

              Kommentar

              Arbetssätt...