Jag undrar om inte min ena kakaduahona är en hane. Tråkigt, för i så fall har jag tre hanar och en hona. ”Hon” ser inte ut som någon av mina tidigare honor. Tycker också att hon växer sig större och större samt har fenor som en hane. Vad säger ni som kan?
Jag undrar om inte min ena kakaduahona är en hane. Tråkigt, för i så fall har jag tre hanar och en hona. ”Hon” ser inte ut som någon av mina tidigare honor. Tycker också att hon växer sig större och större samt har fenor som en hane. Vad säger ni som kan?
Hane
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Tack Inger! Tråkigt. Jag har inte tidigare fått fel kön från min butik. Tror du att det funkar med tre hanar och en hona i ett 570-kar eller bör jag försöka fiska upp honom och lämna tillbaka?
Tack Inger! Tråkigt. Jag har inte tidigare fått fel kön från min butik. Tror du att det funkar med tre hanar och en hona i ett 570-kar eller bör jag försöka fiska upp honom och lämna tillbaka?
Jag tror att en hona kan få det i jobbigaste laget med tre hanar. Det kan ju även bli en hel del fight mellan herrarna, fast det är bara vad jag tror eftersom jag aldrig haft den fördelning.
Visserligen har du ett stort kar, men är osäker ändå på hur det skulle funka.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Den lilla kakaduahonan är duktig på att vakta sina små. Hon har fortfarande några stycken kvar! Tycker generellt att de kakaduor jag haft som fått frisimmande har varit väldigt bra på att flytta de små till undanskymda och skyddade ställen. Bolivianerna är mer stillastående och håller ynglen väldigt synligt.
Comment