Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
Scalarerna är roliga! Nu när hamsterburan är placerad i närheten av storkarets ena kortsida sitter jag där en del för att bekanta mig med hamstern. Då kommer scalarerna och tittar nyfiket på mig mellan vallisbladen. Typ ”har du tänkt börja mata från den här sidan nu?”2 FotonKommentar
-
Riktigt läckra bilder Nando, verkligen snygga Scalarer och övriga fiskar.
Spännande tråd också, som snabbt växt till nära 70 sidor på mindre än ett år. Gick faktiskt tillbaka till sida 1 och återläste lite. Minns dina frågor om allt från om golvet orka belsastningen, beställning av akvarium, funderingar om ytterfilter och vidare om önskan men reservationen för fjärilsciklider. Men se så bra allting blivit, du har gjort allt helt rätt och låtit allting leva upp och fram genom att ta det lugnt och tänka igenom många moment. Hoppas dina akvarium får hålla sig lika fina och fräscha lång tid fram över.Kommentar
-
Blev inspirerad av Mats B:s tråd där han fotat rötter på javaormbunkar som bildar fina platser för exempelvis yngel att gömma sig. Jag har mycket javarötter i karet, framförallt långt bak, och gjorde några försök att fota dem. Har även mycket anubiasrötter på ett ställe som söker sig nedåt.7 FotonKommentar
Kommentar