Tack Smajlet och Thomas! Förstår att du får gå varsamt fram i discuskaren. Det är säkert helt rätt!
Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
Funderar på vilken intressant fisk jag skulle kunna ha i lillkaret (120L Juwel Rio) tillsammans med ett mindre stim neontetra, två vuxna platys och fyra yngel, fem banditpansarmalar och ett gäng amanoräkor. Karet har varit igång i drygt ett år. Vattenvärdena är bra och stabila. Tänk om jag skulle våga försöka mig på en liten grupp fjärilsciklider? Tror inredningen i karet skulle funka för dem men är rädd för att de är för känsliga/svåra för mig. Tycket samtidigt att det vore skoj att testa.Kommentar
-
Testa, med dina välskötta kar går det säkert bra. Stod och sucktade på några vackra fjärilar idag, men nu får jag bannemig ge mig...lagt ett fiskinköpsförbud på mig nu på obestämd framtid. Ikväll fick jag mitt glas rödvin och sitter här framför diskusarna och bara njuter..... Köp fjärilar Nando
Kommentar
-
Kommentar
-
Funderar på vilken intressant fisk jag skulle kunna ha i lillkaret (120L Juwel Rio) tillsammans med ett mindre stim neontetra, två vuxna platys och fyra yngel, fem banditpansarmalar och ett gäng amanoräkor. Karet har varit igång i drygt ett år. Vattenvärdena är bra och stabila. Tänk om jag skulle våga försöka mig på en liten grupp fjärilsciklider? Tror inredningen i karet skulle funka för dem men är rädd för att de är för känsliga/svåra för mig. Tycket samtidigt att det vore skoj att testa.Med vänlig hälsning LindaKommentar
Kommentar