Fantastiska bilder, Tommy!
Undrar om du inte skulle skapa en ny tråd med bilder som dessa, så att fler får se dom..?
Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
Detta börjar bli ett kar som skapar torra munhålor där man liksom bara gapar över karet och allt mer över din fototeknik. Jag lyfter på den symboliska hatten och bugar djupt.Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Jag ser PM snyggt och tjusigt som en röd siffra uppe i "meddelanden", och det funkar fint att skicka PM till andra - så det borde funka...
Jag ville bara veta att det gått fram.
Byt nu vatten och ha en helskön Lördag, Tommy!
Lämna en kommentar:
-
Jorrå jag ser nu att du PM:at mig. Jag har inte riktigt fått saker att lira sedan uppgraderingen av Zoopet och jag har inte fått några notifieringar om dina PM. Jag skall precis dra igång med vattenbyten i karen här hemma men svarar dig under kvällenLämna en kommentar:
-
Halloj Tommy!
Jag ber om ursäkt, men här blir det ett redigt Riks-OT-inlägg nu. Sorry!
Jag har PM:at dig flera gånger senaste veckan, men jag vet i fasiken om du ser att jag gjort så - kanske är någon hickup..?
Men, du har iallafall PM, bara så att du vet!
Lämna en kommentar:
-
Tack snälla för alla fina kommentarer. Jag har verkligen haft tur som fått njuta av mina kar med så lite problemLämna en kommentar:
-
Tror inte jag missat någon växt här:
Anubias Petite
Micranthemum Monte Carlo
Alternanthera reinecklii mini
Marsilea Hirsuta
Marsilea SPP
Marsilea Angustifolia
Heteranthera zosterifolia
Bucephalandra wrinkle leaf reddish
Bucephalandra motleyana mini green
Bucephalandra Kedagang mini
Vesicularia ferriei Weeping moss
Sagittaria subulata
Bolbitis heudelotiiLämna en kommentar:
-
Skulle vara intressant och få ta del av vilken växtuppsättning du harLämna en kommentar:
-
Instämmer med de övriga, Wow! Blir ordentligt avundsjuk. Thaiwanmossan(?) är ju döläcker.Lämna en kommentar:
-
Shit pommes frites .. riktigt snyggt !!
När jag är klar med alla tekniska prylar får jag anlita dig o omdekorera här hemmaLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: