Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
Tråkigt när det händer Tommy, men du får glädja dig åt att du ändå har väldigt friska Diskusar. Jag tror inte att jag har läst om någon sjukling i karet under den här tiden.
//IngerLämna en kommentar:
-
Vaknar upp denna morgon till att en av mina diskus simmar som om den vore plattfisk. Trist, har haft denna fisk sedan den var en "femkrona".Lämna en kommentar:
-
Sålde faktiskt av hela klabbet. Kan låta lite kaxigt kanske men det var för enkelt att få till. När revet var uppe och rullade så blev det ett ganska så statiskt kar. Betydligt mer stimulerande med ett växtkar som detta som ställer helt andra krav på uppmärksamhet och skötsel.
Är ju en annan sorts grej helt klart. Men kan vara roligt att titta på mysiga små clwonfiskar.Lämna en kommentar:
-
-
Sålde faktiskt av hela klabbet. Kan låta lite kaxigt kanske men det var för enkelt att få till. När revet var uppe och rullade så blev det ett ganska så statiskt kar. Betydligt mer stimulerande med ett växtkar som detta som ställer helt andra krav på uppmärksamhet och skötsel.Lämna en kommentar:
-
-
-
-
-
-
-
Lämna en kommentar: