Mitt första Diskusakvarium

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell

Kan ju vara en idé. Det blir ju inte ditt första discuskar (om jag nu förstod dig rätt med att du skall köra discusar igen?).
    Det är väl inte hundra bestämt men jag har beställt ett nytt rimless scaping-kar på 151*51*70 som jag tänkte skejpa med mycket rötter och växter. Med tanke på dess storlek så skulle de ju fungera utmärkt med diskus.

Lämna en kommentar:

• Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
    Projekt ”Aquascaping goes diskus” nu under seriös planering. Dags att lyssna på den där lilla killen på min axel som länge pushat mig till att följa denna dröm.
    Oj, så kul att du tittar in på Zoopet igen

//Inger

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Kanske man tom skall sträcka sig så långt så att det blir en ny projekttråd för detta projekt
    Kan ju vara en idé. Det blir ju inte ditt första discuskar (om jag nu förstod dig rätt med att du skall köra discusar igen?).

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Kanske man tom skall sträcka sig så långt så att det blir en ny projekttråd för detta projekt

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade
    Ös på, Tommy!

Lämna en kommentar:

• ICC
    svarade
    Dags att lyssna på den där lilla killen på min axel som länge pushat mig till att följa denna dröm.
    Det tycker jag låter som en alldeles utmärkt plan. Kör igång ditt projekt, ta den lilla killen till hjälp också. Sen kan vi andra som gladeligen följer ditt spektakel gilla och kommentera. Kul

Lämna en kommentar:

• Rufus
    svarade
    Aahh så spännande projekt!

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Projekt ”Aquascaping goes diskus” nu under seriös planering. Dags att lyssna på den där lilla killen på min axel som länge pushat mig till att följa denna dröm.

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Rufus
    Man blir ju liksom lite grön själv också.. Och snart ger du dig på något annat skulle jag tro 😄.
    Japp, planering för ett nytt projekt pågår

Lämna en kommentar:

• Rufus
    svarade
    Man blir ju liksom lite grön själv också.. Och snart ger du dig på något annat skulle jag tro 😄.

Lämna en kommentar:

• Robot
    svarade
    Grönt på bruna grenar är riktigt snyggt! Känns som JRR Tolkien på något sätt!

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade

Ja det kanske kan vara en kul grej. Kanske gör en tråd med bilder från start till slut den dagen då jag känner att karet är "klart" . Tack för tipset.
    Det är ju ett spektakulärt kar, det här! Bilderna är fenomenalt fina!
    Givetvis kan du ju fortsätta att lägga bilder och berätta om karet i denna tråd, men även i en specialtråd.
    Det kanske är människor som missar växtburken just för att tråden är Discus-orienterad.
    Detta växtkar och bilderna borde fler få nys om, tycker jag!

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Bluewing
    Detta börjar bli ett kar som skapar torra munhålor där man liksom bara gapar över karet och allt mer över din fototeknik. Jag lyfter på den symboliska hatten och bugar djupt.
    Tack Johnny

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Tjusigt .

//Inger
    Tack

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell
    Fantastiska bilder, Tommy!
    Undrar om du inte skulle skapa en ny tråd med bilder som dessa, så att fler får se dom..?
    Ja det kanske kan vara en kul grej. Kanske gör en tråd med bilder från start till slut den dagen då jag känner att karet är "klart" . Tack för tipset.

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...