Det är väl inte hundra bestämt men jag har beställt ett nytt rimless scaping-kar på 151*51*70 som jag tänkte skejpa med mycket rötter och växter. Med tanke på dess storlek så skulle de ju fungera utmärkt med diskus.
Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
-
-
Kanske man tom skall sträcka sig så långt så att det blir en ny projekttråd för detta projektLämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Projekt ”Aquascaping goes diskus” nu under seriös planering. Dags att lyssna på den där lilla killen på min axel som länge pushat mig till att följa denna dröm.Lämna en kommentar:
-
-
Man blir ju liksom lite grön själv också.. Och snart ger du dig på något annat skulle jag tro 😄.Lämna en kommentar:
-
Grönt på bruna grenar är riktigt snyggt! Känns som JRR Tolkien på något sätt!Lämna en kommentar:
-
Givetvis kan du ju fortsätta att lägga bilder och berätta om karet i denna tråd, men även i en specialtråd.
Det kanske är människor som missar växtburken just för att tråden är Discus-orienterad.
Detta växtkar och bilderna borde fler få nys om, tycker jag!
Lämna en kommentar:
-
-
Ja det kanske kan vara en kul grej. Kanske gör en tråd med bilder från start till slut den dagen då jag känner att karet är "klart" . Tack för tipset.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: