![Stort leende](https://www.zoopet.com/forum/core/images/smilies/icon_smile_big.gif)
Diskus & annat
Kollaps
X
-
Du väcker tankar.. då sista sonen flyttar och vi kan byta sovrum.. Helt rum som eget plus 15 m närmare till vattnet! Roligt att få se hur du ordnar det hela. Men en bekväm fåtölj måste ju få plats, men det är väl inplanerat!Lämna en kommentar:
-
Men en sak i taget! Imorgon går lasset av fisken. Så det ska packas i många påsar och sen snabbt brumma över till nya lyan och i med dom i ett barbottnat kar med svampfilter bara. Sen får man se vad som händer därifrån, det står ju bara på golvet nu så sen någon gång måste jag även flytta fisakrna för att kunna lyfta upp det karet från golvet etc. Men får ta det när jag orkar, flytten i sig kommer nog suga tillräckligt mde kraft ur mig. Och som sagt måste ju vädret bli "byggvänligt" också.
Har ju beställt ny bil också som ska betalas om någon månad eller två, plånboken blöder.
EDIT; för er som kanske kommer undra så kommer bilen se ut såhär, det är iaf färdigt.
Nu är jag ju snart "klar" i garaget och jag tittar tillbaka på allt strul med saknad!
Läcker bil!!!Lämna en kommentar:
-
Vme gör inte det ;D men får vänta på lite värme så jag kan gå ut på baksidan och bygga. Köpa hem en jäkla massa 2tum4 och gå bananas.
Men kan ändå inte gå helt nuts, det är ändå en del jobb med vattenbyten, vatten som jag dessutom måste betala själv från och emd nu då det inte ingår i hyran etc. :<Lämna en kommentar:
-
Men en sak i taget! Imorgon går lasset av fisken. Så det ska packas i många påsar och sen snabbt brumma över till nya lyan och i med dom i ett barbottnat kar med svampfilter bara. Sen får man se vad som händer därifrån, det står ju bara på golvet nu så sen någon gång måste jag även flytta fisakrna för att kunna lyfta upp det karet från golvet etc. Men får ta det när jag orkar, flytten i sig kommer nog suga tillräckligt mde kraft ur mig. Och som sagt måste ju vädret bli "byggvänligt" också.
Har ju beställt ny bil också som ska betalas om någon månad eller två, plånboken blöder.
EDIT; för er som kanske kommer undra så kommer bilen se ut såhär, det är iaf färdigt.Senast redigerad av Einarsson; 29 January 2015, 21:15.Lämna en kommentar:
-
Vme gör inte det ;D men får vänta på lite värme så jag kan gå ut på baksidan och bygga. Köpa hem en jäkla massa 2tum4 och gå bananas.
Men kan ändå inte gå helt nuts, det är ändå en del jobb med vattenbyten, vatten som jag dessutom måste betala själv från och emd nu då det inte ingår i hyran etc. :<Lämna en kommentar:
-
Åååhh, tänk om man hade dom möjligheterna.
Skall bli roligt å följa och se vad det blir av detta rum.Lämna en kommentar:
-
-
-
Mot ena väggen där flyttkaret står nu. Där det karet står nu hade jag nog velat ha en odlingsställning med 2-3 kar på höjden, och kasnke 120 i bredd så jag får plats med typ 300 liter eller 2x 50-kub på varje våning. Sen till höger om det ha ett inrett kar. Detta skulle kunna byggas ihop i samma ställning för extra stabilitet. Sen mitt emot kasnke ett kar till.Lämna en kommentar:
-
Kan du inte bygga ett stort kar som skrivbord . Vatten problemet kan ju vara lite jobbig men stora kar med stor sump så minimeras väl det ☺Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: