"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Ursprungligen postat av PiaJo
    precis! På båda..


    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      Tänkte att eftersom jag har fullkomligt bomarderat er med foto i min tråd, vissa har tröttnat på detta och det är helt förståligt, ni är förlåtna!
      What the hell.. varför sluta då ... och eftersom jag försöker hitta foton till fototävlingen som dragit igång så har jag fotat lite idag men med det blev bara roliga bilder så jag tänkte visa dem här, fick till lite roliga bildnamn på de flesta som jag tyckte passade bra.
      Bifogade filer
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • Bluewing

        • August 2012
        • 10522

        Tycker dina foton snäpps upp ett steg för varje månad, Pia. Det som känns nytt är att det blir allt oftare ett personligt uttryck i bilderna. Så det finns allt mer ett lockande lätt konstnärligt anslag i dina kort. Så för mig är det en ännu större händelse än dina fiskar. Deras personlighet blir allt oftare synlig. Fattar inte hur du lyckas med det. Blir djupt imponerad.
        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
        Juwel Lido 120

        Kommentar

        • RoffePoffe

          • August 2012
          • 88

          Snygga bilder, Bullen gillar jag verkligen...

          Kommentar

          • Tommy Vestlie
            • August 2014
            • 2097

            Riktigt tjusiga bilder.
            Proud member of Aquascapers of Sweden

            Kommentar

            • Mu(sic)
              • March 2012
              • 2305

              Håller med det är alltid fina bilder. "Hör du inte..." Gillar jag bäst. Är det hona och hane? [emoji12]

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                Ursprungligen postat av RoffePoffe
                Snygga bilder, Bullen gillar jag verkligen...
                Ursprungligen postat av Bluewing
                Tycker dina foton snäpps upp ett steg för varje månad, Pia. Det som känns nytt är att det blir allt oftare ett personligt uttryck i bilderna. Så det finns allt mer ett lockande lätt konstnärligt anslag i dina kort. Så för mig är det en ännu större händelse än dina fiskar. Deras personlighet blir allt oftare synlig. Fattar inte hur du lyckas med det. Blir djupt imponerad.
                Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
                Riktigt tjusiga bilder.
                Ursprungligen postat av Mu(sic)
                Håller med det är alltid fina bilder. "Hör du inte..." Gillar jag bäst. Är det hona och hane? [emoji12]

                Kul att ni gillade bilderna trots alör skit på rutorna och annat bös mm

                man skulle kunna tro att det är en hona och hanne, speciellt som gammalt lomhört par


                bilden som jag gillar bäst är apiston som silar sand, gillar ljuset i den.
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Pia, jag har inte kommenterat dina bilder - tror du vet vid det här laget vad jag tycker

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Ursprungligen postat av Inger H
                    Pia, jag har inte kommenterat dina bilder - tror du vet vid det här laget vad jag tycker

                    //Inger
                    jooo, jag vet ju det och jag skriver så slipper du.... Du tycker fotona är piss och pannkaka och helt fruktansvärt fula och hemska apor har jag med... Så nu har jag skrivit det som du tycker och egentligen vill ha sagt...











                    Psstttt.....
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • Tommy Vestlie
                      • August 2014
                      • 2097

                      ha ha ha ha ha
                      Proud member of Aquascapers of Sweden

                      Kommentar

                      • PiaJo

                        • August 2009
                        • 13001

                        Hihiiii , var ju bara tvungen att skoja till det, känner ju Inger så jag vet, hoppas jag, att hon tog det på rätt sätt
                        Senast redigerad av PiaJo; 07 January 2015, 20:09.
                        /PIA

                        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          Helt rätt Pia - piss å pannkaka hela köret . Sen dessa hemska fula apisar ska vi inte ens nämna
                          (hoppas att dom som läser förstår att vi skämtar).

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • PiaJo

                            • August 2009
                            • 13001

                            Ursprungligen postat av Inger H
                            Helt rätt Pia - piss å pannkaka hela köret . Sen dessa hemska fula apisar ska vi inte ens nämna
                            (hoppas att dom som läser förstår att vi skämtar).

                            //Inger

                            Gött att höra, är så trött efter att ha jobbat en hel arbetsdag efter två veckors ledighet så skojhumöret är som på en fredagskväll
                            /PIA

                            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              Ursprungligen postat av PiaJo
                              Gött att höra, är så trött efter att ha jobbat en hel arbetsdag efter två veckors ledighet så skojhumöret är som på en fredagskväll
                              Trodde faktiskt ett tag att det var fredag (ditt skojhumör)
                              Vi tar en repris på fredag i stället

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Ja, det gör vi! Med nåt annat än the i glaset hoppas jag inte somnar i soffan bara efter kvällsmaten...
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...