"Tvättstugan"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Ursprungligen postat av Shepard
    Odla på dem
    nja, blir det så blir det
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • Shepard

      • March 2003
      • 13992

      Ursprungligen postat av PiaJo
      nja, blir det så blir det
      Gör du det är jag lätt intresserad. Ja, kanske inte om du tänker ta 295 kronor stycket för dem Men annars så
      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
      Min profil
      Mitt galleri

      Kommentar

      • ansjo
        • November 2005
        • 29967

        Nä 295:-/st blir det nog inte, men en 395 kan det nog bli...
        Dessa är odlade och har ungefär samma pris som VF pga de är svårodlade...vill man ha en fisk och den är dyr finns et bara två alternativ, antingen köpa den eller låta bli.
        /Anders

        Medlem i NCS - givetvis!

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          Tja, hon sa att hon gav 295 styck för dem
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Han skojade med dig..

            och håller med Anders, köpa eller låta bli ha köpt dyrare fisk om man går efter kilopris
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Nu kommer jag att bryta nyårslöftet igen för andra gången ikväll.. här kommer mer bilder för jag fick lust och hade tråkigt på kvällskvisten
              Bifogade filer
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              • Shepard

                • March 2003
                • 13992

                Snygg Flying Fox Går och sneglar på dem då och då i "min" butik. Synd bara att de är grinigare sinsemellan än siameser, och inte äter tofs/penselalger.
                "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                Min profil
                Mitt galleri

                Kommentar

                • Mu(sic)
                  • March 2012
                  • 2305

                  Guuuu va fina bilder på mosaikgurami! Ja dom andra också så klart [emoji16]

                  Kommentar

                  • PiaJo

                    • August 2009
                    • 13001

                    Ursprungligen postat av Mu(sic)
                    Guuuu va fina bilder på mosaikgurami! Ja dom andra också så klart [emoji16]
                    Tack! �� de är mycket fina tycker jag med ( och tacksamma art fota )
                    /PIA

                    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                    Kommentar

                    • PiaJo

                      • August 2009
                      • 13001

                      Blev lite glad idag när jag såg alla mina fem stycken L333, trodde en hade dött för jag hade bara sett fyra på länge men så var det inte
                      /PIA

                      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                      Kommentar

                      • Likan
                        • April 2012
                        • 2611

                        Kul! När man minst anar det så.
                        450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

                        Kommentar

                        • PiaJo

                          • August 2009
                          • 13001

                          Blev inspirerad av Ansjo när han visade filmer så här kommer några från mig med
                          ( dock märker jag att min telefon inte riktigt vill vara med i focuset, får förhoppningsvis snart byta till nyare modell )

                          Dessa två filmerna är mitt Apistogramma Baenschi par.



                          Denna filmen är småsnuttar på hur den lilla Apistogramma "rio Mamore"-honan vaktar rom, hon har grävt ut en liten håla under denna roten.
                          Så kul så för detta karet gjorde jag om i förrgår så det var snabba ryck men de var på väg att leka innan men jag trodde att det skulle bli nåt i och med makeovern men det gjorde det inte och jag är så glad så.
                          De är några sekunder med där hannen uppvaktar den andra honan med.


                          och sen en liten filmsnutt på mina guianacaror
                          /PIA

                          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                          Kommentar

                          • Bluewing

                            • August 2012
                            • 10522

                            Jättefina filmer, Pia. Tycker dina inredningar är så coola. Hur gör du för att få rätt fokus när du filmar då?
                            Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                            Juwel Lido 120

                            Kommentar

                            • PiaJo

                              • August 2009
                              • 13001

                              Tack, petar på skärmen på telefonen så söker den lite mer fokus och ljus.
                              Petar man på ett mörkt ställe som på en rot eller likande så blir oftast ljusare och tvärtom.
                              /PIA

                              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                              Kommentar

                              • Bluewing

                                • August 2012
                                • 10522

                                Ok. Då gör vi lika. Var bara nyfiken
                                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                                Juwel Lido 120

                                Kommentar

                                Arbetssätt...