Hur blev den nya Slimlinen mottagen annars bland de som såg den nu i helgen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Akvariestugan
Collapse
X
-
Originally posted by ansjo View PostHur blev den nya Slimlinen mottagen annars bland de som såg den nu i helgen?Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Comment
-
Originally posted by ansjo View PostSkulle tro det, då får man hoppas det var en Apistonörd som vann den utlottade bakgrunden!
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Comment
-
Jag skulle då inte klagat på att vinna den.
Men så var jag inte ens där...180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663
Comment
-
Då har man läst ikapp några sidor... Nya slimlinen ser ju inte dum ut.. Undrar om den hinner komma ut i butik innan mitt nya projekt ska startas.. Hmm..
Kul med alla lekar överallt! Och som vanligt så ser karen helt awesome ut.
Keep up the good work som man säger over there..
Nu med drygt 4 kubik akvarievatten...
Comment
-
Originally posted by gullefjun View PostHua, så fina.
//IngerOriginally posted by HenkeP View PostDå har man läst ikapp några sidor... Nya slimlinen ser ju inte dum ut.. Undrar om den hinner komma ut i butik innan mitt nya projekt ska startas.. Hmm..
Kul med alla lekar överallt! Och som vanligt så ser karen helt awesome ut.
Keep up the good work som man säger over there..
Det leks på i baljorna - igår la guineorna en ny kaka - de fick frisimmande yngel från förra leken, men det var bara fem-sex stycken, och de var med några dagar, sedan försvann de... Vi får se om den nya leken kan generera en större svärm, så att de inte tappar fokus på de små!
Comment
-
Originally posted by ansjo View PostSkitkul, själv sitter jag på jobbet....
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Comment
Comment