Akvariestugan
Kollaps
X
-
Kan nämna att det också fanns med 3 skivor av den nya Slimlinen-amazonas bakgrunden på vinstbordet på Ciklidstämman nu i helgen. Så det finns nu ytterligare en lycklig person som har dessa.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Kommentar
-
Fränt - då kanske man snart får se hur hela "panoramat" ser ut - det är jag redigt nyfiken på. Ansjo får ju in hela kitet i sin nya räkburk, har jag för mig!Kommentar
-
Skall bli riktigt kul att få ha denna i ett akvarium - jag köpte ju t.o.m ett nytt akvarium (som jag egentligen inte har plats för) bara för denna bakgrund.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ja jag fick mig hans testbitar ner - men nu är det slut på testbitarna och det tar nog ca. 2 månader (bara en tidsuppskattning från min sida) tills produktionen är i full gång och denna bakgrund finns till salu i handeln.
Skall bli riktigt kul att få ha denna i ett akvarium - jag köpte ju t.o.m ett nytt akvarium (som jag egentligen inte har plats för) bara för denna bakgrund.Kommentar
-
Japp, fan, jag har ju bara lite pinnar i karet - det är bara att lyfta ur dessa, och fiskarna - tömma skiten, limma in plattorna - låta torka, och sedan hälla tillbaka allt och försöka få till det hyfsat likt som det var innan - eller kanske ännu bättre..!
Edit; ...och jag kom på att då kan jag ju bli av med alla guldbarber på samma gång. De är jättetrevliga att ha, och vackra, men de förökar ju sig i en takt som inte är så kul - jag vet inte hur mång yngel där är nu alltså...Senast redigerad av Mats Bryzell; 11 April 2011, 10:59.Kommentar
-
Det är en jäkla fördel med Slimline, smidigt att jobba med och en sådan makeover du tänkt göra tar bara ett par dagar, det är silkonet som är tidsfaktorn här...
Säg till om du behöver låna några burkar tills dess, antingen några av de 24 karen jag plockar hem från affären eller ett par stora baljor som jag hade fisken i när mitt 960 sprack./Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Det verkar som om vi alla har fått lite akvaristiska vårkänslor efter att ha fått se denna nya bakgrundAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Ja, det är verkligen inspirerande tider nu - kul som bara den!
Anders - jag lånar gärna ett par baljor när jag gör makeovern!
Oj, oj, oj - Kaj hem till Kjell! Det kan innebära att Kjelle äntligen skall ha världens "tråkigaste" fisk i sin 3000-balja!!! Snälla, säg att det är så!Kommentar
-
PS: Vi skall gå igenom vad som skall göras inför Poeciliaweekenden om en månad - det är många hjul som snurrar nuSenast redigerad av Kjell Fohrman; 11 April 2011, 11:17.Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Kommentar
Kommentar