Akvariestugan

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando
    Vilket härligt gäng ni verkar vara!
    Ja, det här är mina "home-boys"! Vi har alla lirat professionellt i olika sammanhang, med artister och band, genom åren - och även tillsammans i många konstellationer i vår ungdom. De senaste cirka 20 åren har vi lirat tillsammans, och vi har verkligen kul!
    Senast redigerad av Mats Bryzell; 28 June 2019, 19:22.

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Vilket härligt gäng ni verkar vara!

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H
    Ett gäng gråhåriga charmiga spelemän
    //Inger
    Tack skall du ha Inger! Vi närmar oss 60...

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ett gäng gråhåriga charmiga spelemän

    //Inger

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Halloj Nando! Här är det fullt upp... av musicerande.
    Vi har börjat med en ny grej nu, att spela hemma hos folk - i vardagsrum, altaner, trädgårdar, typ var som helst - med väldigt lite utrustning och därmed låg volym. Formidabel succé! Detta musikprojekt varvar vi naturligtvis med våra vanliga spelningar, men har ett nytt bandnamn för "hemma-gigen"; Hem & Röj.

    Klicka på bilden för större storlek  Namn:	        IMG_3472.jpg Visningar:	0 Storlek:	83.7 kB ID:     	2404254

    Ja, det där är en redigt häftig burk (kolla även in Pias film från tillfället när vi var där).
    Ha en fin sommar du också!

    Lämna en kommentar:


  • Nando
    svarade
    Hej Mats! Hoppas du har en härlig sommar! Tack för filmen på det enorma karet. Intressant att se.

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Gôtt att se dig här igen!
    Klart du skall dra igång en tråd, det är alltid kul att läsa lite nytt!

    Lämna en kommentar:


  • RoffePoffe
    svarade
    Det tog ett par kvällar men nu har jag läst ikapp ett år. Fick ett mail att det var dags att förnya medlemskapet och hittade tillbaka. Fastnade naturligtvis direkt i stugtråden, som jag tycker är den mest inspirerande tråden på forumet. Spännande att se utvecklingen från när scalarerna lämnade till nuvarande scape. Förstås extra kul att se att tången har tagit sig så fint och bildad kolonier på olika sätt. Här har intresset varit lite lågt en period och fiskarna fört en tynande tillvaro. I mina två burkar har nu guppies fått övertaget. Växterna trivs dock rätt bra och de är gröna. Skall försöka få till ett nytag efter semestrarna och införskaffa några nya mindre ciklider. Tror min mindre burk, 200 Lido, är perfekt för att par apistos igen. Kanske dags att skaffa en egen tråd för att få lite tips.

    Lämna en kommentar:


  • c90368
    svarade
    Bättre kan det knappast bli, eller ska vi bli överraskade av det nya Asiatiska temat? Betvivlar det...

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Fasen vad najs!

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Här kommer min film på det stora karet på Hagenbecks när vi var där

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av c90368
    Om jag uppfattade rätt så var det asiatiskt tema i detta jätte kar, stämmer det?
    Ja, de har ändrat inriktning - till asiatiskt tema...
    Synd tycker jag. Det såg bättre ut innan, när det var SA.

    Lämna en kommentar:


  • c90368
    svarade
    Om jag uppfattade rätt så var det asiatiskt tema i detta jätte kar, stämmer det?

    Lämna en kommentar:


  • Mats Bryzell
    svarade
    Ursprungligen postat av Inger H

    Jag kan tänka mig att ni satt med gapande munnar, måste ha varit häftigt att skåda i IRL

    //Inger
    Jodu...
    Tror att jag har några bilder och filmer från vårt besök där. Hittar jag dessa kan jag slänga upp dom här.
    Har faktiskt en naggande aning om att detta redan skett, långt tidigare i tråden...

    Inger, jag vill passa på att önska dig en redigt go’ midsommarafton också!

    Lämna en kommentar:


  • Inger H
    svarade
    Ursprungligen postat av Mats Bryzell

    Ja, haha! Alla skall ju kolla filmen, såklart.
    Jag adresserade Pia på grund av att vi varit på plejset och kollat detta super-kar. När vi var där var det en helt fantastisk Amazonas-miljö i baljan. Vi slog oss ner i sofforna, som finns placerade framför karet, och bara njöt - med fågelholksmunnar.
    Jag kan tänka mig att ni satt med gapande munnar, måste ha varit häftigt att skåda i IRL

    //Inger

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...