Vanliga fototävlingen - Huvudtråd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Ursprungligen postat av petnym
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Det har än så länge kommit in 708 röster i finalomröstningen - särklassigt rekord vad gäller antalet röster .
    Lite synd att antalet röster är felaktigt angivet på sidan med bilder... Går det inte fixa så detta uppdateras?
    Verkar tyvärr vara svårt att komma tillrätta med den eftersläpning som sker just där - å andra sidan så uppdaterar jag i alla fall en gång per dygn i denna tråd.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      Det har än så länge kommit in 718 röster i finalomröstningen


      Dessa 11 har skickat in foton till nästa månadstävling
      NE, petnym, SeanChai, drd, Azur, Shame77, rent vatten, Simon B, rolfw, micke och cgr
      Deadline för att skicka in foton är den 21/12
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Sonja
        • October 2003
        • 7357

        Otroligt trevligt att så många röstar.
        Alltid nyfiken!
        Min Zoon, Mitt Fotogalleri, Min Hemsida och Min blogg

        Kommentar

        • Frågvis
          • October 2005
          • 1204

          Liten undran hur kan så många rösta vi är väl inte 718 Goldmedlemmar?
          Det är väl bara Goldmedlemmar som får rösta?
          Den som frågar får veta

          Kommentar

          • Maria - Sjöjungfru

            • January 2004
            • 4236

            Ursprungligen postat av Frågvis
            Liten undran hur kan så många rösta vi är väl inte 718 Goldmedlemmar?
            Det är väl bara Goldmedlemmar som får rösta?
            718 röster, inte 718 som har röstat.
            Det finns 12 bidrag att rösta på så då är det troligtvis ca. 60 st som har röstat.
            Maria - Sjöjungfru

            Kommentar

            • Frågvis
              • October 2005
              • 1204

              Okej då förstår jag, då är det en hel del fler som skulle kunna rösta.
              Den som frågar får veta

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                Snart dedaline för att skicka in foton till nästa omgångi

                Det har än så länge kommit in 730 röster i finalomröstningen


                Dessa 12 har skickat in foton till nästa månadstävling
                Sonja, NE, petnym, SeanChai, drd, Azur, Shame77, rent vatten, Simon B, rolfw, micke och cgr
                Deadline för att skicka in foton är den 21/12 så det börjar med andra ord dra ihop sig
                Senast redigerad av Kjell Fohrman; 15 December 2005, 20:36.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • petnym
                  • May 2002
                  • 5028

                  Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                  Dessa 12 har skickat in foton till nästa månadstävling
                  NE, petnym, SeanChai, drd, Azur, Shame77, rent vatten, Simon B, rolfw, micke och cgr
                  ...och Sonja.
                  Gräset är grönare på andra sidan glaset...
                  Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
                  Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48148

                    Ursprungligen postat av petnym
                    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                    Dessa 12 har skickat in foton till nästa månadstävling
                    NE, petnym, SeanChai, drd, Azur, Shame77, rent vatten, Simon B, rolfw, micke och cgr
                    ...och Sonja.
                    Sorry - misstaget tillrättat. Är lite seg efter att ha haft lite väl mycket att göra på sistone - främst med akvariutställningen - så det klickar lite här och där (mest där). Nåväl skall i all fall nu äta lite risgrynsgröt så jag får tillräckligt med energi för att skallen skall bli så att jag kan "rita" ihop ett invigningsföredrag till utställningen.
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Onsdag sista dagen att skicka in foton till fototävlingen

                      Det har än så länge kommit in 754 röster i finalomröstningen


                      Dessa 12 har skickat in foton till nästa månadstävling
                      Sonja, NE, petnym, SeanChai, drd, Azur, Shame77, rent vatten, Simon B, rolfw, micke och cgr
                      Deadline för att skicka in foton är den 21/12 så det börjar med andra ord dra ihop sig
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • cobra
                        • December 2004
                        • 1743

                        Cobra har skickat en bild han med...
                        Fotosidan.se

                        Kommentar

                        • Kjell Fohrman
                          Administrator

                          • December 2001
                          • 48148

                          Onsdag - deadline för att skicka in nya foton

                          Det har än så länge kommit in 766 röster i finalomröstningen


                          Dessa 13 har skickat in foton till nästa månadstävling
                          cobra, Sonja, NE, petnym, SeanChai, drd, Azur, Shame77, rent vatten, Simon B, rolfw, micke och cgr
                          drd hade dessutom skickat in ytterligare ett foto som inte är godkänt eftersom man bara fåtr skicka in ett bidrag per 'ävling.
                          Deadline för att skicka in foton är den 21/12 (dvs på onsdag) så det börjar med andra ord dra ihop sig
                          Akvaristiska hälsningar
                          Kjell
                          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Det har än så länge kommit in 778 röster i finalomröstningen

                            Dessa 13 har skickat in foton till nästa månadstävling
                            cobra, Sonja, NE, petnym, SeanChai, drd, Azur, Shame77, rent vatten, Simon B, rolfw, micke och cgr
                            drd hade dessutom skickat in ytterligare ett foto som inte är godkänt eftersom man bara fåtr skicka in ett bidrag per 'ävling.
                            Deadline för att skicka in foton är den 21/12 (dvs på onsdag) så det är minst sagt hög tid att skicka in bidgrag - alldeles för få tävlande än så länge i denna omgång.
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Administrator

                              • December 2001
                              • 48148

                              Idag sista chansen skicka in tävlingsbidrag

                              Det har än så länge kommit in 780 röster i finalomröstningen

                              Dessa 14 har skickat in foton till nästa månadstävling ray, cobra, Sonja, NE, petnym, SeanChai, drd, Azur, Shame77, rent vatten, Simon B, rolfw, micke och cgr
                              Deadline för att skicka in foton är den 21/12 (dvs idag) så det är minst sagt hög tid att skicka in bidgrag - alldeles för få tävlande än så länge i denna omgång.
                              Akvaristiska hälsningar
                              Kjell
                              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                              Kommentar

                              • muppins
                                • September 2002
                                • 1629

                                Man kan väl skicka in bidrag fram till kl 24 inatt?
                                Jag och kameran ska försöka hinna sätta oss framför akvariet ikväll....
                                Jag kan dock inte garantera att det blir något bra resultat.
                                /muppins


                                Kommentar

                                Arbetssätt...