Tack!
Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Det är Apistogramma atahualpa! Det är nog alger . Har lite sötvattentång som vuxit fast på en rot men i övrigt är allt det gröna på rötter och pinnar någon sorts alg.Kommentar
-
(Var faktiskt medveten om vilken typ av apistogramma det var eftersom jag frågat dig förut, var mera ett konstaterande som i "vilket snyggt mål" eller liknande men ser nu att det blev lite otydligt haha).
Vad matar du dem med? Ska iväg och kolla på apistogrammor imorgon nämligen.
Önskar dig detsamma!Kommentar
-
Haha, nej det är ju jag som har läst din kommentar slarvigt ser jag nu . Just dessa är VF och äter bara olika sorters levandefoder (vita mygg, blackworms och tubifex) samt frysta vita mygg. När det fanns räkor i burken åt de även dessa! Mina andra apor, som är odlade, äter det mesta - även flingfoder, pellets och olika sorters frysfoder samt levandefoder såklart.Kommentar
-
Ja kanske det! Okej jag ger mina corydoras någon mix som en kille på min djuraffär tillverkar(massor med snusk i så corydoras tycker om det väldigt mycket iaf) hoppas väl på att de apistogrammor jag eventuellt skaffar ska kunna nöja sig med den maten de också men är faktiskt lite sugen på att börja odla artemia eller något här hemma men det finns en person eller två som hävdar att de inte kommer på fler besök isåfall!Kommentar
Kommentar