Och nu fick jag upp den sista apan ur mellankaret! Hela gruppen trifasciata (1 hane, 2 vuxna honor och 3 yngel som ser ut som honor) går nu i storkaret. Detta öppnar upp för en ny sorts apa i mellankaret. Eller några fjärilar, om jag skulle råka trilla dit igen
Munin - klart det ska bli bilder! Skulle dock gärna flytta på roten till vänster och få dit rätt rot först. Förhoppningsvis kan jag fixa det om några dagar. Under tiden kan jag bjuda på en bild från igår på nyss inkoppade kolglödstetror.
Det är alltid lika gôtt när du lägger upp bilder och filmer!
Är det så, också för dig, att du får ta bilder när det är mörkt ute?
I stugan är det ett väldigt starkt dagsljus och det blir liksom omöjligt att ta ordentliga bilder om det inte är mörkt ute.
Mats - ja, det måste vara mörkt ute för att ha en chans på vettiga bilder. Vi har många fönster i vardagsrummet och även om man drar ner persiennerna går dagsljuset igenom och skapar fula reflektioner i karen.
Tack Inger!
Mats - ja, det måste vara mörkt ute för att ha en chans på vettiga bilder. Vi har många fönster i vardagsrummet och även om man drar ner persiennerna går dagsljuset igenom och skapar fula reflektioner i karen.
Kommentar