Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
Storkaret ska göras om. Har en ganska tydlig tanke på vad jag vill uppnå. De grova stammarna som kommer utgöra grunden har legat på tork i ca fyra månader nu. När jag känner mig trygg med att de är torra ska de blötläggas. Först därefter kan ominredningen börja. Då ska även en del fisk få flytta.
Mina Mortenthaleri är skitsnygga! Jag önskar nästan att de var ensamma i karet. Då hade man kanske fått lek och yngel. De är förvånansvärt tuffa och robusta för sin storlek. När jag gör vb är de alltid framme och smakar på mina händer. De halvbuffliga karkompisarna verkar inte störa dem det minsta. De äter även allt som får plats i munnen och har god aptit. Färgerna är magiska. Lätt den snyggaste tetran jag haft!Kommentar
-
Storkaret ska göras om. Har en ganska tydlig tanke på vad jag vill uppnå. De grova stammarna som kommer utgöra grunden har legat på tork i ca fyra månader nu. När jag känner mig trygg med att de är torra ska de blötläggas. Först därefter kan ominredningen börja. Då ska även en del fisk få flytta.
Mina Mortenthaleri är skitsnygga! Jag önskar nästan att de var ensamma i karet. Då hade man kanske fått lek och yngel. De är förvånansvärt tuffa och robusta för sin storlek. När jag gör vb är de alltid framme och smakar på mina händer. De halvbuffliga karkompisarna verkar inte störa dem det minsta. De äter även allt som får plats i munnen och har god aptit. Färgerna är magiska. Lätt den snyggaste tetran jag haft!Med vänlig hälsning LindaKommentar
-
Ha ha... detta fick mig att skratta. Jag får också dessa hemmagjorda små kar till födelsedagar och jul. Ibland i skokartong och ibland i glasburk.Kommentar
-
-
Kommentar