Jag köpte 15.
Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
Har suttit länge framför svartvattenkaret ikväll och tittat på mina nya tetror. De är små, vissa är smala men samtidigt har jag en bra känsla av att de kommer att komma till sin rätt i karet på sikt. Nu är det bara A bitaeniata som saknas. Sedan är karet komplett. Är så väldigt nöjd över att jag sålde mitt gamla mellankar och gjorde plats för två nya. Svartvattenkaret har verkligen varit ett roligt projekt.Kommentar
-
-
Vi tröttnar absolut inte, tvärt om. Är ju tur att någon håller i gång forumet, och din tråd är alldeles utmärkt.
Så det blev Mortenthaleri till sist . Det ska bli så kul och spännande att se hur de utvecklar sig. Tror de kommer till sin rätt i ditt svartvatten. Följer med nyfikenhet....Kommentar
-
Bra att du är med ICC!
Lägger in ett par bilder på atahualpa. Tyvärr har jag fått två hanar och en hona. Får förmodligen en ny hona på fredag. Frågan är hur jag ska lyckas fiska upp den ena hanen. De är rätt skygga, framför allt den hane jag vill lämna tillbaka.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Tack Mats och Superpescado!
Ikväll lyckades jag fiska upp den ena apistohanen från lillkaret. Han får gå tillfälligt i räkburken tills jag kan lämna tillbaka honom. Den jag fiskade upp ser tyvärr inte bra ut på sitt ena öga. Men han var jäkligt bossig i karet både mot honan och den andre hanen. Jag hoppas att de ska våga sig fram mer nu. Sedan ska jag ju få en hona till, eftersom jag hade beställt två honor men bara fick en. Hon kommer kanske redan imorgon vilket vore bra så den befintliga inte hinner ta hela karet som sitt.Kommentar
Kommentar