Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
Fina och livfulla bilder, som vanligt
Man blir lite bortskämd med fina bilder så jag kanske inte kommenterar så ofta...Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Såhär länge har jag nog aldrig behövt klara mig utan bilder eller uppdatering. Hur mår dina fiskar och har det hänt något nytt?Kommentar
-
Hej Superpescado! Fiskarna mår bra, tack. De nya VF ap. atahualpa är jättefina men lite krångliga med maten. De äter levandefoder med mycket god aptit men är ännu inte intresserade av flingor/pellets/frysfoder. De jagar även räkorna i karet med god framgångvilket gör att de kvarvarande håller sig högt upp i inredningen och knappt vågar flytta på sig.
N Mortenthaleri är fantastiskt vackra och ett mycket lyckat tillskott till svartvattenkaret. Många av dem har färgat ut rejält. De äter allt som är smått nog och klarar sig väl trots de andra tetrornas aktiva sätt. Är riktigt nöjd med det köpet!
I storkaret har alla inkayngel blivit uppätna/försvunnit vilket är bra för mig. Jag vill ju sälja/ge bort föräldrarna på sikt och behöver inte ett gäng yngel också.Kommentar
-
Kommentar
-
Nando, jag är här på forumet endast en kort stund - men vill bara säga tack för de alldeles fantastiska bilderna du lagt upp de senaste dagarna.
Som alltid; Top Stuff!Senast redigerad av Mats Bryzell; 05 December 2020, 19:15.Kommentar
Kommentar