Tack alla!
Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
Så obeskrivligt vackert Nando! Jag är så glad att det idag går så enkelt att se hur alla era kar ser ut. De är verkligen en källa till inspiration.Omnia vincit amor; et nos cedamus amoriKommentar
-
En positiv effekt av att sitta hemma med förkylningssymtom (Corona?) är att det blir mycket tid för fiskarna. Jag har sett ett pyttelitet kolglödstetrayngel i lillkaret och ett ännu mindre yngel av gul fantomtetra i mellankaret. Det känns så fint att tetrorna leker och att några små klarar sig. Blir fortfarande rörd varje gång jag ser ett nytt litet yngel.Kommentar
-
En positiv effekt av att sitta hemma med förkylningssymtom (Corona?) är att det blir mycket tid för fiskarna. Jag har sett ett pyttelitet kolglödstetrayngel i lillkaret och ett ännu mindre yngel av gul fantomtetra i mellankaret. Det känns så fint att tetrorna leker och att några små klarar sig. Blir fortfarande rörd varje gång jag ser ett nytt litet yngel.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
-
Tack!
Idag har jag bytt vatten i bl.a. mellankaret och passade även på att rensa ut lite bland växterna. Det blev fint med lite mer ljus!
Funderar på att lägga min uppskjutna beställning på smyckestetror nu. Jag vill ju att min butik ska fortsätta hålla öppet även efter Corona-krisen så det är kanske läge att stödhandla nu.Kommentar
Kommentar