Drömmen om ett Discusakvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bluewing

    • August 2012
    • 10522

    Det kan omöjligt vara problem. Håller med dig Einarsson
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      Då håller jag med också!

      Kommentar

      • Bluewing

        • August 2012
        • 10522

        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
        Juwel Lido 120

        Kommentar

        • PiaJo

          • August 2009
          • 13001

          Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
          Jag kan plocka med en flaska extra hem till götet om du vill?
          Ursprungligen postat av Mats Bryzell
          Låter toppen!
          Kan tänka mig att köpa kraut framgent jag också, verkar ju vara good stuff!
          Ni får följa med på Zoopetväst grillfest hos Anders i juni, då skall vi ju till Aquazoo och de säljer Aqua-kraut.
          /PIA

          Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

          Kommentar

          • PiaJo

            • August 2009
            • 13001

            Ursprungligen postat av Einarsson
            AK är ju bara en mix med naturämnen, örter osv, så det lär väl inte vara några problem att blanda det i mixer och frysa. Har jag svårt att tro. Kör på.

            Tror att Ansjo-Anders har detta i sin räkmix..
            /PIA

            Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

            Kommentar

            • Bluewing

              • August 2012
              • 10522

              Anders ska alltid vara först med allt
              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
              Juwel Lido 120

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                Ursprungligen postat av Bluewing
                Anders ska alltid vara först med allt
                ...eller så pratade vi bara om att ha i det, men tror han körde i detta men är osäker. Du får fråga honom
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Mats Bryzell

                  • February 2007
                  • 18956

                  Japp, vi får fråga Mistah Mixa-Man på träffen.
                  Jag skall kolla vad för stolleprov bandet hittar på den dagen det är Zoopet-Väst träff hos Anders - vill ju väldigt gärna vara med och störa lite.

                  Kommentar

                  • Einarsson
                    • May 2012
                    • 2956

                    Det är sånna här saker som gör att jag vill ha en pytteliten frys i närheten av akvariet som bara är för mat. Så man slipper springa mellan köket med maten. Men svårt att hitta något vettigt.

                    EDIT:


                    ???????? Kanske inte är mini, men rätt liten.
                    350L Diskus

                    Kommentar

                    • Tommy Vestlie
                      • August 2014
                      • 2097

                      Eftersom det här är en sådan fråga som med all rätt bör involvera minst tio personer för att säkra ett kvalitativt svar så har jag även frågat Tony Inte heller han ser några problem med detta så jag plockar upp en flaska i morgon, mixar så det står härliga till och så får vi se vad barnen tycker om maten sedan.
                      Proud member of Aquascapers of Sweden

                      Kommentar

                      • Inger H

                        • December 2008
                        • 11247

                        Jamen jag har ju redan sagt tidigare, att Ak inte kan vara något problem med att frysa in. Vi droppar ju i även andra vitaminer i våra mixar (i alla fall jag). Lita på mig .

                        //Inger
                        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          ...fast när jag har tänkt efter i några minuter, så är jag nog inte så mycket att lita på här uppe i mellersta norrland .

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Mats Bryzell

                            • February 2007
                            • 18956

                            Ursprungligen postat av Inger H
                            ...fast när jag har tänkt efter i några minuter, så är jag nog inte så mycket att lita på här uppe i mellersta norrland .
                            //Inger
                            Åja, Inger, ni har ju inte frysbox-grader året om - skall man hitta tropisk temperatur under sommarhalvåret så e´ de´ la dina trakter som ligger bäst till, eller hur?
                            Här nere på vä(r)stkusten har vi sommar ett par veckor i maj, då det blir +35°C... sedan, till midsommar är hösten redan här!

                            "Vaddå, jag dyster?" - Mats E. Neumann

                            Kommentar

                            • Einarsson
                              • May 2012
                              • 2956

                              Dom där par veckorna syns inte på horizonten än iaf. Satan vad kallt det är.
                              350L Diskus

                              Kommentar

                              • Inger H

                                • December 2008
                                • 11247

                                Ursprungligen postat av Mats Bryzell
                                Åja, Inger, ni har ju inte frysbox-grader året om - skall man hitta tropisk temperatur under sommarhalvåret så e´ de´ la dina trakter som ligger bäst till, eller hur?
                                Här nere på vä(r)stkusten har vi sommar ett par veckor i maj, då det blir +35°C... sedan, till midsommar är hösten redan här!

                                "Vaddå, jag dyster?" - Mats E. Neumann
                                Jamen Mats, nu pratar vi väl ändå frysboxtemperaturer . Å nej, vi har nästan aldrig tropisk värme där jag bor, då måste du ännu längre norrut till Piteå (du får leta på kartan). Kan varmt rekommendera Piteå havsbad under sommarhalvåret, där den tropiska värmen brukar infinna sig .

                                //Inger
                                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...