Äntligen ett akvarium igen

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bluewing

    • August 2012
    • 10522

    Äntligen ett akvarium igen

    Nu har Panda Garra mannen fått tag i 5 läckerbitar till Lido 120. Det är lycka!
    Bifogade filer
    Senast redigerad av Bluewing; 29 January 2015, 08:41.
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      Kul!

      ...varför tog du bort bilden för
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        Ursprungligen postat av PiaJo
        Kul!

        ...varför tog du bort bilden för
        Han ångrade sig och spar den till fototävlingen i stället

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • Bluewing

          • August 2012
          • 10522

          Nej då. Denna bild av Garralycka blev felvänd i min dator när jag såg den och tog bort den för att fixa till den. [emoji12]
          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
          Juwel Lido 120

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            Ursprungligen postat av Bluewing
            Nej då. Denna bild av Garralycka blev felvänd i min dator när jag såg den och tog bort den för att fixa till den. [emoji12]
            I min dator ligger du och pussar på en påse

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Bluewing

              • August 2012
              • 10522

              Då får det vara så då [emoji1]
              Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
              Juwel Lido 120

              Kommentar

              • Bluewing

                • August 2012
                • 10522

                Film! En rejäl fight pågår sedan en stund mellan två av de starkaste Garra Flavatrorna i mitt 120 Lido:
                Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                Juwel Lido 120

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  Oj, undrar hur det där slutar

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • Bluewing

                    • August 2012
                    • 10522

                    Vi får se. De håller på än. Gissar att det är två honor då de är större än hanarna och att de vill avgöra en gång för alla vem som är boss i karet. I asienkaret på jobbet har jag en drottning som är överlägset störst. Så hon styr alla de andra 13 och då blir det lugnt. Här är de tyvärr jämnstarka.
                    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                    Juwel Lido 120

                    Kommentar

                    • Shepard

                      • March 2003
                      • 13992

                      Ursprungligen postat av Bluewing
                      Nu har Panda Garra mannen fått tag i 5 läckerbitar till Lido 120. Det är lycka!
                      Panda garramannen, aka diskusviskaren
                      "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                      Min profil
                      Mitt galleri

                      Kommentar

                      • Bluewing

                        • August 2012
                        • 10522

                        Exakt!
                        Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                        Juwel Lido 120

                        Kommentar

                        • Shepard

                          • March 2003
                          • 13992

                          Jag vill också ha Garra flavatra...
                          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                          Min profil
                          Mitt galleri

                          Kommentar

                          • Bluewing

                            • August 2012
                            • 10522

                            Då tycker jag inte du ska dra ut på pinan längre utan lägga in en beställning.
                            Jag har ju totalt 19 st. Och de är en av de härligaste arter du kan tänka dig. Perfekt med de flesta arter.
                            Men alldeles nyss så lade de av tvärt och ligger nu intill varandra som de allra mest rara väninnor.
                            Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                            Juwel Lido 120

                            Kommentar

                            • Shepard

                              • March 2003
                              • 13992

                              Jo... Problemet med "min" butik är att man kan säga att man vill ha en viss fisk, men från det till att han faktiskt får in den, kan steget vara rätt långt. Garra rufa har han haft inne flera gånger, men den är ju inte riktigt samma sak känner jag.
                              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
                              Min profil
                              Mitt galleri

                              Kommentar

                              • PiaJo

                                • August 2009
                                • 13001

                                Ursprungligen postat av Shepard
                                Jo... Problemet med "min" butik är att man kan säga att man vill ha en viss fisk, men från det till att han faktiskt får in den, kan steget vara rätt långt. Garra rufa har han haft inne flera gånger, men den är ju inte riktigt samma sak känner jag.
                                Mitt tips är då att testa med en annan butik.. de är ju inte jätteovanliga, har sett tex på Nols och det är ju i ditt område i landet
                                /PIA

                                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...