Japp, sen ser jag att det är lite "sura miner" i form av lite jagis ibland när dom kommer för nära varann, så brukar det ju vara honor emellan. Hoppas att det är rätt den här gången .
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Jag har kollat på massor av filmer (YT) på kakaduor, men även om dom är förädlade så verkar det som att det svarta på bukfenan går igen hela tiden.
Jag försöker att tro på filmerna eftersom jag vill att det ska bli rätt
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Vad tror du nu, när det gått ett par dagar, om könsfördelningen på kakaduorna?
Jag är lite osäker än, pojkarna "M" ställde ju till lite myror i skallen, men om jag går efter dom svarta kanterna på bukfenorna så är det förhoppningsvis två honor .
//Inger
Några bilder på min A. kakadua, så otroligt vacker med sina fenor som liknar eldflammor. Några av er kanske inte gillar denna hårt avlade variant, men jag är bara så himla kär i den här vackra hanen . Som jag skrivit tidigare, så är det här min allra första kakadua. Dyra och ovanliga är inte alltid vackrast
Några bilder på min A. kakadua, så otroligt vacker med sina fenor som liknar eldflammor. Några av er kanske inte gillar denna hårt avlade variant, men jag är bara så himla kär i den här vackra hanen . Som jag skrivit tidigare, så är det här min allra första kakadua. Dyra och ovanliga är inte alltid vackrast
Den är så fin, har tittat på sådana fiskar men har ju så mycket annat
Kommentar