Ska bli så kul att få se ditt nya akvarium och få läsa mer om hur det går med dina VF fjärilar.
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av LindaAlgo Visa inläggSka bli så kul att få se ditt nya akvarium och få läsa mer om hur det går med dina VF fjärilar.. Ja, dessa fjärilar blir nog en följetong...
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inläggÅh, vad spännande! Lägg gärna upp bilder under arbetets gång om du känner att du vill och hinner. Är så givande att se hur det utvecklas tycker jag!
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Idag så kollade jag på en gammal zoopet-tråd som beskrev med bilder hur vi hade inrett våra kar, tänk ändå hur olika vi tänker och så många snygga - och framförallt fiskvänliga kar som duktiga akvarister hade inrett
Saknar denna roliga bildserie ang. inredning, som inte verkar vara så intressant längre, tyvärr. Fast några av oss "gamlingar" vet jag gillar detta med inredning.
Det är så himla mycket teknik numer som kanske tar bort det viktigaste, nämligen hur vi inreder våra kar för att få "just" den arten att trivas,
Förmodligen tänker jag gammelmodigt
//IngerSenast ändrad av Inger H; 2018-04-20, 08:48."Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Nej, definitivt inteMed goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/Maths
Kommentera
Kommentera