Så vackra små godingar! Varit på min önskelista länge men aldrig blivit några-än. Fina Cryptos dom simmar kring. Lycka till med de små liven!
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Mot nya mål med dvärgciklider...å lite annat
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av Camenius Visa inläggEnormt fina fjärilar. Hur ser ni på dem och de bolivianska? I vilken del, "höjdmässigt", håller de till i akvariet? Har alltid sett de båda som arter som största delen av tiden är i mitten, alternativt ganska högt upp, i akvariet. Eller...?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Nando Visa inlägg
Mina bolivianer går långt ner. Typ nära botten och i nedersta tredjedelen av karet. Har nog aldrig sett dem högt upp hos mig i alla fall. Kanske någon med mer erfarenhet har en annan uppfattning?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bluewing Visa inläggSå fina fiskarBra bilder och så fina växter du börjar få
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
-
Jag bli så glad för din skull Inger att det funkar med fiskar och växter nu! Tycker du har kämpat så tappert i många år och trots motgångar ändå varit glad och uppmuntrande då andra haft växter som växer frodiga och fina samt fiskar som ynglar av sig i tid och otid. Du verkar vara en gullig och generös person som vill andra väl, människor som djur. Det hedrar dig!
Kommentera
-
Nu händer lite grejor bland fjärilarna, inget tätt "stimmande" längre efter några dagar, utan dom sprider ut sig allt mer,
Hannarna har börjar att "käbbla" lite med varann och letar förmodligen kommande partner. Honornas bukar har övergått till att bli allt rödare, så nu blir jag sittande långa stunder vid karet. Tilläggas att dom äter allt jag ger dom i form av olika frysfoder
.
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentera
Kommentera