Här kommer lite bilder på Coboltarna. Dom är fortfarande i färgsättning "lite osäker" - sen blev det inte så mycket bättre, när något svart å skumt (kameran) dök upp framför glaset. Känns väldigt bra i alla fall, eftersom dom är jädrans nyfiken på allt som rör sig utanför karet.
Bifogade filer
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Nu kan jag ju inget om dessa fiskar.
Men är det så att det underlättar för dom nya att du har ett gäng som redan är "hemma" i karet, och på så sätt lugnar dom nya? Om du förstår vad jag menar
Blygsam ödmjukhet hör jag. Har allt snokat runt bland de andra bilderna och fått en bra insikt om hur karet tar sig ut. Bra disponerad inredning med fin växtlighet. Och så de magnifika diskusarna på det. Klart man blir lockad och inspirerad.
Blygsam ödmjukhet hör jag. Har allt snokat runt bland de andra bilderna och fått en bra insikt om hur karet tar sig ut. Bra disponerad inredning med fin växtlighet. Och så de magnifika diskusarna på det. Klart man blir lockad och inspirerad.
Kul, att du gillar karet. Det är inte ofta jag gillar inredningarna, som jag försöker skapa i min kar - den där konstnärliga ådran fattas mig. Faktiskt, så tycker jag bara att två av mina fem kar är ok. inredningsmässigt.
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Ja, verkligen! Vi stod och tittade på dessa länge och väl. Trots att man gillar de "naturliga" färgformerna så måste jag säga att jag är svag för de här solida färgerna också - de liknar mina Stendker Solid Turkos.
Där gjorde du ett bra val, Inger!
Kommentar