Finns på elfa också för en mindre förmögenhet styck, och är man oqktsam så köper man en som är på 7900milli candela istället för dom som är på 560candela...
Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
-
Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:Kommentar
-
-
Hannescs 408L Orinoco-tema
Vill du ha fler? Sort? Långa, korta?
Pm isåfallKommentar
-
ska jag posta upp ett par jättevallisar innan det blir för kallt ?Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
-
Sv: Hannescs 408L Orinoco-tema
Fick en avi men trodde det var en annan sak jag beställt så jag har inte hämtat ut än. Får springa o hämta imon. Återkommer.
PMar
PMarProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Sv: Hannescs 408L Orinoco-tema
Tack :-)
Idag har det hänt grejjer! Igen!
Började med att limma alla "sprickor" där jag har skurit bakgrunden med svart silikon. Blev skitbra o gjorde att de såg skitbra ut.
Sen borrade jag upp för utblås i modulerna o limmade dit en slangbit. Har satt ventiler på slangarna från pumparna för att kunna ställa ner flödet om jag vill.
Efter några timmars torktid var det dags för första uppfyllning med bakgrunden. :-)
Sen satte jag igång pumparna. Blev kanon. Bilder här o en video kommer imorgon :-)Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
fasen va najs de där kommer bli. de är ju inte utan att man blir lite sugen själv å prova påMrH ---> 175L SA kubKommentar
-
njau......
det är ju inget "direkt svårighet" att få ordning på stora kar.
dra igång en bunke med nanokar mellan 10-20 liter och få till bakgrund, blommor, botten, rötter, stenar, invånare, filtrering, belysning, balans med baskilusker, och få det att se snyggt och naturligt ut....
det är en konst det.....
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
-
njau......
det är ju inget "direkt svårighet" att få ordning på stora kar.
dra igång en bunke med nanokar mellan 10-20 liter och få till bakgrund, blommor, botten, rötter, stenar, invånare, filtrering, belysning, balans med baskilusker, och få det att se snyggt och naturligt ut....
det är en konst det.....
.Kommentar
Kommentar